.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 23., szerda

Walking disaster

Amikor kisebb voltam es utaztam Anyu mindig azzal poenkodott, hogy dupla biztositast kot ram, mert ket labon jaro katasztrofa vagyok.

Igaza volt.

Eveken at minden punkosd kornyeken kificamitottam a bal bokam, es 3 het fekvo es 2 het jaro gipszben nyomultam…

Karom tortem (emlekszel, Lili??), salakon estem, stb stb stb…

Azt hihetne az ember, hogy beno a feje lagya az ember lanyanak, ha gyereke lesz.

Hat nem no be.

Ma reggel a nyaron felbuzdulva fogtuk a cokmokunkat, es elmentunk a Cherry Hinton Hall-ba, ami egy park.

Ott van az egyetlen homokozo amirol tudunk a varosban, es van tavacska, kacsak, hattyuk, jatszoter meg minden.

Odaertunk, homokoztunk, kacsakat etettunk, majd leultunk az egyik felso lepcsofokra a tavacskanal es logattuk a labunkat a vizbe.

Lizzy gondolta felall, de ezt nem engedtem neki, es felugrottam, hogy nyomatekositsam a “nem”et, es gondoltam megtamasztom a labamat az egyik also lepcsofokon, el ne essek…

Az also lepcsofok algas es vizes volt….hatalmasat estem bele a vizbe, a ruham alja csupa viz lett, de hogy ne ijesszem meg Lizzyt azonnal felalltam es kisiettunk a homokozoba…

Ott vettem eszre a verfoltot a homokban..hatraneztem, mindenutt vercseppek…Fajdalom semmi…

Leneztem a labamra, es a bal sarkamon egy hatalmas vagas ektelenkedett, es omlott belole a ver.Mivel csupa homok volt, gyorsan visszatipegtem a vizhez, es lemostam, amennyire tudtam, ekkor lattam meg, milyen mely a vagas….hat eleg mely volt.

Kiultem a fure megszaritani a ruhamat, a labamra zsepit szoritva elkezdtem telefonalni.

Gyurit nem tudtam elerni, szerencsere Akost igen, es nem is dolgozott, igy felpattant a biciklijere, es ott termett. Segitett kitipegni a parkbol, fogta Lizzy kezet, hogy ne fusson el, es megvarta velem a taxit.Mire odaert Gyurit is elertem, futott haza. Otthon atadtam Lizzyt es ultem vissza a taxiba es futottam a balesetire.

Ott a doki kimosta a sebet (na az nem volt tul jo erzes…) es kaptam egy tetanuszt, valamint egy fajdalomcsillapito injekciot, es attipegtem a recepciora, hogy jelezzem, hogy nem jovok dolgozni.

Beszeltem a fonokommel is, es visszaultem egy taxiba,es jottem haza.

Mici mar aludt, igy en is tudtam kicsit pihenni..

Most itt fekszunk a kanapen Micivel, Gyuri Tescoban  van, mert megint nyomi vagyok, es nem fogok tudni elmenni a boltba holnap, es nem szeretne, ha ehenhalnank:)

Es Ti hogy vagytok?:)

P1180801 Csak kicsiben…ne hozzam a fraszt a gyenge idegzetuekre…

P1180759 P1180765 P1180774 P1180781 P1180788 P1180790 P1180797

2 megjegyzés:

  1. Persze, hogy emlékszem... ;)
    Meg is értelek, mert én is ezt adom elö majd minden nap, csak nem ilyen komolyan. Szerényebb vagyok, és beérem a kék foltokkal. Remélem, azért hamar begyógyulsz.
    Mostanában nemigen írok nektek a blogon - mellveregetös mea culpa -
    de nézlek titeket mindig, és úgyis egyszerrre zúdítalak nyakon az emailemmel :)
    Addig is sok-sok puszi nektek!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gigi, téged meg engem össze kéne kötni a szerencsétlenségünkkel. :D

    VálaszTörlés