.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 27., vasárnap

Donteni kene…

 

Olyan szep ido van, es annyira valoszinu, hogy hamarosan ismet elromlik, hogy igenis tervezni kell holnapra valami programot Micivel.

Otletben nincs hiany, de mindig valamiert lebeszelem magam az eppen aktualis otletrol…

Linton- allatkert

(ezzel van a legkevesebb bajom, nincs is olyan messze, sok is az allat, es Mici is elvezne..)Egyetlen bibi: nincs viz, es ekkora melegben nem artana viz kozeleben lenni..

London Aquarium

london aquarium2

Ezzel annyi a bajom, hogy

1: masfel ora oda az ut

2: Irtozatos sok maszkalast igenyel, ami nem is Micinek, hanem nekem,mint repedt sarku nem biztos, hogy ajanlatos most..

3: Nem is biztos, hogy erdekelne a kiscsajt 3 oran keresztul annyi uszkalo ize, viszont az ajandekboltban MINDENT meg kellene venni a pluss rajatol a hutomagneses vilagito capaig…

Helyi latvanyossag : Punting (azaz ladikozas)

 

Cambridge_Punting

1: nem biztos, hogy kibirna 45 percet egy imbolygo ladikban a kiscsaj

2: nem biztos, hogy egyalatalan lekotne, hogy vizen csonakazik…hiszen ot hidegen hagyna, ha olvadoznek, hogy “neezzd Lizzy, micsoda szepseges 900 eves epulet…”

3: Arnyek ott egy szal se, es holnapra is 32 fokot es eros UV-t mondanak…

Cherry Hinton Hall 

Igen-igen….itt tortent velem a baleset, de nem a pancsolo medencenel,hanem az algas kacsa-tonal, szoval ha most annak a kozelebe se megyek, es csak a babamedencehez megyunk Micivel, akkor nem tortenhet velunk semmi, ugye?

Minden mellette szol, ingyenes, kozel van, igazi kanikula-program, es hatha elvezne a vizet a kis szaros..

Nah,most  hogy igy felvazoltam, es megvitattam magammal, asszem eldontottem, hogy a legutolso opcional maradunk, a kozelseg es a viz miatt.

Remelem tetszeni fog Neki…

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Egyebkent ma rekkeno hoseg volt, hosegriadot is harsogott a radio, igaz, hogy 32 fok volt a max, de az angoloknak az mar kimondhatatlan afrikai klima, es szenvednek.:)

Mi sokat voltunk itthon ahol kb 8-9fokkal volt huvosebb, es allandoan vizet itattam vele, aztan le kellett persze vinni a jatszora is, de rossz volt nezni, ahogy vorosodik az a kis arca es omlik rola a viz….locsolni nem hagyja a kobakjat, mert utalja, lassulni nem fog, hiszen gyerek….szoval hagytam, aztan 45 perc utan eltavolitottam, hazahoztam ivott egy csomo vizet, evett huvos joghurtot, es beraktam a kadba es kis langyos vizbe.

Utana vacsi es kidolt.

En most fel szemmel az argentia-mexiko meccset nezem, az elobb kuldtem egy sms-t a mexikoi baratnomnek, hogy nyithatja a tequilla-t,mert nagyon csunyan ki fognak kapni, ha iszik, legalabb nem faj annyira:)

Nem valaszolt…..

Labam koszonom szepen javulgat, ma raleptem, azaz setaltam rajta, es nem fajt, bar mikor itthon megvizslattam lattam, hogy termeszetesen kinyilt a seb,de ha tipegek akkor meg a vadlim fog begorcsolni,melyik jobb?

Most szaxeruen lemostam, leragasztottam, es nem lepek ra, majd max ha muszaj, akkor holnap.

Na megyek, kicsit nezem meg a focit, aztan asszem osszeszedem a cuccokat, amik holnapra kellenek a pancsolashoz,es becsomagolom, ne holnap kelljen.

Hihi..Elizabeth Sofia kisasszony furdoruhaban:)

Igerem, hogy fotozok!

(Huu, de csini az argentin kapus….most latom csak…:))))))

 

2 megjegyzés:

  1. Remélem hamar rendbejön a lábad! Pont rossz helyen van az a seb :(
    Irigyellek Titeket, mert itt már nagyon rég óta vacak az idő. Minden nap esik. Hol kicsit-hol nagyon! :( A Pasik már megőrülnek, eddig 2x pancsoltak és már itt a nyár közepe! :(
    Köszi a kérdést: Milu nem kapott semmi kencét. Kálcium szirupot kell ennie és ennyi. Marad a Fenistil és az aktív szúnyogirtás :(
    Érezzétek jól magatokat holnap! Várjuk a fürdőrucis képeket!

    VálaszTörlés
  2. Koszi Szilvi...most utalj, de itt NINCS SZUNYOG
    Az eddigi itt toltott eletem soran nem talalkoztam egyetlen csipos szunyoggal sem.
    Csak azok az Anyukam-kedvencei vannak..tudod, az arvaszunyog, vagy mi...
    Angolul daddy long legs a nepies neve...napont olyan is...grrr...utalom oket en is, de legalabb nem csip.
    Kuldok meleget oda is, de szigoruan holnap UTANTOL, mert holnap furdoruhas pancsis progink lesz:)MAsodszor eleteben kb.
    Juhuuu....

    VálaszTörlés