.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 9., szerda

Jatszocsoport

A Cherry Hinton konyvtarban volt a foglalkozas.

Bementunk, Lizzy megpillantotta a hatalmas kek vonatot telis-tele konyvekkel, es birtokba vette.P1180244

Aztan jottek a gyerekek.

Mind kb 2 evesek voltak, nehanyan pedig 1 korul. Osszesen 10en.

A csoport 5 eves korig volt hirdetve, megis Lizu volt a legidosebb es (termeszetesen ) a legnagyobb csemete.

Hatalmas indiai szonyeget teritett le egy noci, es egy hektoliter zorgos hangszert es csorgos jatekot boritott ki kozepre.

A gyerekek, mint a tyukolba szort kukoricara a baromfik…….

Mindenki ott tobzodott, kozben a noci elkezdte mondani, hogy mit fogunk ma csinalni.

Elenekeltuk tapsolassal egymas (azaz a gyerekek) nevet, es utana jottek a tipikus angol dalok.

Old McDonald had a farm, Humpty- dumpty, stb stb.

Mindegyik dalba termeszetesen beleszove tapsok, interaktiv dolgok…..a sok kicsi anyuka oleben tapsolgat, a nagyobbak korben ulnek es a hangszerekkel zajonganak….en lanyom hol? A kor geometriai kozeppontjaban HATTAL a nonek, boldogan jatszadozva.

Hm….Oroszlan a csaj..

Aztan eszrevett egy ici pici pluss kutyat (amibol otthon netto 78 db van a szivarvany minden szineben) es kikerte maganak, hogy egy kislany akart vele jatszani, majd mikor vege volt a bulinak es mindent vissza kellett tenni a dobozba Lizzy megprobalt kislisszanni a kezeben a kiskutyaval eszrevetlenul..

Ez nem sikerult neki, visszaparancsoltam a helyszinre, hogy pakolja vissza a kutyat.

Na akkor jottek a krokodilkonyyek es a duma:

Anya! Nekem nagyon kell az a kiskutyuuuuus!

De PONT UGYANILYEN kutyusod van otthon!

Ezt keeereeeeem!

De ez koszos, a tied szep tiszta otthon.

Ezt a koszosat kereeeeem!

Na itt abbahagytam a szep szoval magyarazast, kivettem a kezebol a kutyat, felvettem a gyermeket a kezembe, es kivittem a konyvtar ele, ahol letettem es megmagyaraztam, hogy masnak is kell , es legkozelebb majd talalkozik vele, ha jovunk.

Most pedig menjunk epret venni.

Az eper szo hallatara elapadtak a picike konnyek, es futottunk a boltba.

Otthon epret ettunk, es eljatszottuk, mi tortent a bulin.

Mikor megjott Apa azzal fogadta, hogy Apa tancoltam, es enekeltem, es volt ott sok-sok baba, es jatek!

Es olyan buszke volt magara.

Szoval a konkluzio:

Jovo szerdan ismet konyvtari bababuliJ

Kerdesem: Miert van az, hogy 10 gyerekbol minimum 8nak folyt az orra, hosszu volt a korme, es koszos az arca?????A maradek ketto meg egyik indiai, masik kinai, ergo nem angolok….

Az angol anyukak miert ilyen nemtorodom emberek?

Ha egy gyerek tiszta, apolt, es egeszseges akkor az miert tuti kulfoldi??

Kukacos vagyok? Szornyu vagyok? Paranoias vagyok?

Most oszinten! Velem van a baj?

4 megjegyzés:

  1. De jo, hogy meseltel, azert jottem, hatha...
    Nagyon jo, hogy van ilyen lehetoseg, es elvitted Lizzyt. Egyem meg, de edes lehetett.
    Mit szolt hozza a tobbi anyuka?
    Megdobbent, amit irtal az angol nemtorodomsegrol... Miert van ez vajon? Lesz akkor meg bajod, ha tartosan kozossegbe kerul Lizu. :( Remelem nem szedett ossze vmit.
    Kepzeld Mincsusz dathas. 35 fok van es o dathas.:s
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Tobbi anyuka sem mind ismeros volt,es mindenki a sajat gyermeken tartotta a szemet, nem volt idonk beszelgetni, meg egyebkent is enekeltunk folyamatosan..
    vicces volt, a gyerekek jatszottak, a nok meg hangosan vidamkodva enekelgettek a gyerekdalokat:)
    az angol anyukak sz'rnak a gyerekeikre altalaban, emlekezz mit mondtam anno a teli zokni es cipo nelkulisegre...felhaborito...
    Mincsusznak jobbulast, aterzem a dolgot, dogrovason vagyok,mindenen hasogat, lazas vagyok, es faj a torkom, nyelni sem tudok...nemtom honnan szedtem ossze...millcupp Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hohy Lizu ilyen jól érezte magát, nektek pedig jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Koszi Vicus, remelem Mici nem kapja/ta el....igyekszem nem puszilgatni, nem naylogatom annyit, es ez nagyon rossz, igy hogy fogok meggyogyulni?????a talpat pusziltam meg reggel....azt talan szabad....

    VálaszTörlés