.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 12., szombat

Pont mint Anya

Ket dologban is hasonlit ram a leanyom a mai napon.
1: MINDKETTONKNEK A JOBB KISUJJAN VAN ANYAJEGYUNK. Az ovet ma vettem eszre.
2:O is olyan villamgyorsan robbant le ma delutan,mint en 2 nappal ezelott.

Lazas , omlik az orra, es olyan ramaty hangulata van , hogy ha nem bujhat hozzam, akkor sir.
Az elobb azt birta mondani, hogy " Anya! Kisbaba vagyok vegyel olbe es ringass!" Persze mivel az o olvasataban a kisbaba attol kisbaba, hogy sir, befekudt az olembe es nekiallt mu-sirni...Nagyon jot tett a fejfajasomnak, ami nem tudom hogyan fog elmulni, most hogy pihenni nem nagyon fogok ejjel...
Asszem most megyek es iszom egy KVt.

2 megjegyzés:

  1. Nemaaa, ettol tartottam.:( Micikem millio gyogypuszi Neked, gyorsan gyogyulj meg! Gigi Neked sok turelmet es persze teljes jobbulást!
    Nalunk Mincsi teljesen jol van, 3 nap alatt tul volt rajta. Nekem mara elment a hangom, fuldoklok de bizakodoan.
    Puszi, varom a jobb hireket!

    VálaszTörlés
  2. Én pedig szinte biztos voltam benne.Ezt 1 lakáson belül nem nagyon lehet kikerülni és Nektek valljuk be,eddig nem nagyon sikerült.
    Természetesen mielőbbi gyógyulást kívánok és azt is,hogy legközelebb sikerüljön.
    Nagyapa

    VálaszTörlés