.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 24., csütörtök

Labadozas:)

Labadozom, nem mentem meloba ma se…Faj a seb nagyon, es hala egnek mar nem luktet, viszont most tompan es egyfolytaban faj.P1180829 Ilyen lett….

Ha logatom akkor azert.

Ha felteszem magasra, akkor meg azert…

Semmi nem jo, de szerencsere ma pihentem sokat, mert Gy mikor jott munkabol azonnal elvitte Babat lefekudni, es aludtak vagy 2 es fel orat.

En is bevettem egy gyogyszert a fajdalomra, es aludtam masfelet, aztan Gy elvitte a csajt a jatszoterre, en en idiota modon elkezdtem megcsinalni a konyhat pihenes helyett, de legalabb rend es tisztasag van.. Picit le tudtam ulni Japan focimeccset nezni, de rogton meg is erkezett a banda, igy tv nuku, mert a csaj azonnal Shrek-et kovetelt….

Adtam rantotthusit a 2 Davidesznek, es beraktam oket Shrek-et nezni a kanapera, addig sincsenek lab alatt.

P1180852 Babakok furdenekP1180810 Peppa Pig-es jatekfenykepezogep:)

P1180814 Csokipuding-eveszet ebredes utan…

P1180821 …majd indulas a jaccora.itt (is) hatalmas a csaj…

P1180825 Shrek-nezes , es rantotthusi uzsonna .P1180843 He?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése