.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 3., csütörtök

Bovult a menu!

Tudjatok,mondtam, hogy gyermekem ugyan jol eszik, de csak limitalt szamu kaja talalhato meg az altala ehetonek minositett kajak listajan…Ilyen a virsli, a tonhal (nem olajban uszo!), a rantotthusi, a szoszos husok, a szalamis kenyer, a melexendvics, a sajt, a joghurt, a gyumik, a paradicsom, a pom bear, a tejcsi, a kinder csoki, es szerencsere meg par “normalis” etel, de ma..DE MA…

Gondoltam miert is ne csinalhatnek sajtos- tejfolos tesztat, hiszen finom, jaj de mennyire finom, es Lizzy kisasszony kulon-kulon rajong minden osszetevojeert, szoval nekialltam, es felkeszultem a hegyibeszeddel, hogy

“De hiszen ez sajtii…tudod, szereted a sajtit! Ez meg tejfol, amit a szoszos husikra teszunk….”

De mikor kesz lett es prezentaltam a csaj megnezte, nyitotta a szajat es akkora adagot evett meg vacsira, hogy feltem, hogy kipukkad a begye. Kozben nyammogott, neha mondta, hogy hm, fincsi ez Anya!, szoval sikert konyveltem el ma magamnak, es vegre bovult a repertoar

.pasta

Igen, probaltam mar ezelott is, de cseszett ra magasan.

Biztos a mai jatszoterezes hatasa a farkasehes es jol viselkedo hamar fekvo boldog baba…

Ha igy van akkor Isten aldja a jatszoteret es azt is, aki kitalalta!

2 megjegyzés:

  1. Anyaaa, videoztad???
    Sokszor a legegyszerubb kajak a legfinomabbak.
    Farkas ehes vagyok es itt Nalad mar megint kajarol van szo. A
    multkor a leveses video most meg ez... Legkozelebb tuti vmi sutis kepet vagy sztorit fogok itt talalni, de az lesz a veg, akkor allhatok neki en is...

    VálaszTörlés
  2. Kriszti...
    most oszinten....miert videoznam a gyereket teszta eves kozben????Az mar beteges lenne....(majd legkozelebb:))))

    egyel valamit, es ne nezz be Limarahoz.
    Sutni nincsi idom, de valszinu, hogy holnap palacsinta lesz, bocsika.

    VálaszTörlés