.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 1., kedd

Isten hozott Mindenkit!

Nem mennek bele a reszletekbe, hogy miert KELLETT uj blogot csinalnom, eleg annyi, hogy a technika ordoge beleszolt a dolgokba, es a regi blog szerkesztopaneljevel meggyult a bajom.
Sajnalom otthagyni a regi blogot a regi bejegyzesekkel, de attol meg latogathato, es bongeszheto, tobb mint 1 ev anyaga van rajta, es remelem nem fog elveszni idovel.
Ezt a blogot en irom; Gigi, es termeszetesen Lizzyrol, de fogok neha egyeb szamomra fontos dolgokrol is posztolni.
Megegyszer elnezest a kellemetlensegert, gyertek, legyetek az olvasoink itt is, es ha velemenyetek van batran szoljatok!

Jo szorakozast!
Gigi

7 megjegyzés:

  1. Már itt is vagyunk! Követünk Titeket Csajok! :)
    A nyitókép szenzációs!!!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. A nyitókép szerintem is nagyon jó választás volt, imádnivaló a csaj!
    Kellene egy visszaút a régibe, jó feltűnő helyre. Hmm?

    VálaszTörlés
  3. Természetesen jövök én is. Ki nem hagynék semmi fontos Lizzys vagy Gigis történést! :)

    VálaszTörlés
  4. edesek vagytok, koszonjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tinca, ok, megcsinalom este.koszi!

    VálaszTörlés
  5. Én is itt vagyok,figyellek ám Benneteket!A nyitóképet külön kérem,szöveg nélkül.
    Pusszantás
    Apu

    VálaszTörlés
  6. Szia Apu!
    A nyitokepet holnap elkuldom emailben:)
    koszike, hogy Te is atjottel:)

    VálaszTörlés
  7. Itt vagyok én is ám.. nem szabadultok)) Igaz, kicsit kimerülten,26 diák vizsgáztatása után és pont ennyi előtt, de itt pihenve)
    Jahh és tanúsítva.. minden onokám Csibe-light)))Főként "onokám a barnaszemű")cupp:
    Mama

    VálaszTörlés