.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 2., szerda

Elso (igazi) bejegyzesem az uj blogon|:)



Ma csodaszep, csodameleg, es csodafulledt ido volt.
Lizzy csodaidegesito volt a delutan aludni nem akarassal, de megoldottam, es lementunk a jatszoterre.
Igaz, hogy baromi nehez ugy onfeledten labdazni es libikokaztatni a gyermeket, hogy legszivesebben az agyban fekudnek, vagy (meg jobb) mosogatnam a halom mosatlant ami a rantotthus-gyartasbol maradt odafent...vagy esetleg kiteregetnem a mosogepben minden bizonnyal eppen lejart ruhakat, vagy (neadjIsten) leulnek egy percre...
Na de a szulok sorsa sanyaru, es ezt el kell fogadni (mivel tenni ellene ugysem tudok).

Pocakom jobban van, mostmar csak huz, nem faj,mint az elmult 1 hetben.
Viszont almos vagyok.
Allandoan...A hasfajas miatt nem tudtam aludni, amig hatott a gyogyszer (Buscopan- Koszi Timi!!!) addig blogot irtam, keszitettem tegnap ejjel, es ma reggelre a mosott rongy jelenthet...De boldogan, mosolyogva (es oszinten mosolyogva)epitettem 34x duplobol varat, repulogep leszallopalyat, es kutyahazat.

Aztan lementunk a parkba...irto meleg volt, kanikula...30 fok es sehol egy felho.
Majd jott Livi baratnom, aki 10 eve itt el a varosban, es most szakitott a parjaval, es jott egy kis baratnoi csevegesre.
Szerencsre nincs rosszul, nem kellett vigasztalnom, bar a hazi pizza biztos jot tett neki:)
Most teszek par kepet.


Aztan hozzaszolok a blogokhoz Csajok!




Uj elolapom:)))Szep feheren???






Serulesek, vagasok, horzsolasok..Mi lenne, ha fiam lenne???:)








A kukasauto tul hangos volt, es ez kisse megszeppentette a kisasszonyt, de persz meg kozelebb ment egy percen belul.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok Csajok! De belehúztatok, nem győzök ómasni. :) De ez jó, írjál csak, nem panasz volt. :) Ha elaltattam a csajszit, jövök behozni a lemaradásom.
    Már annyiszor akartam kérdezni, csak mindig elfelejtettem, most itt teszem. Lizzy mikor megy közösségbe? (Azért használom ezt a szót, mert gőzöm nincs, hogy Nálatok hogy hívják az elsőt.)
    na pusz, jövök majd!

    VálaszTörlés
  2. Szia!Belehuztunk,mert nincs jobb dolgunk:)
    Na jo ez csak reszben igaz, de nem akarom omasmany nelkul tengodni hagyni a szeretteinket:)
    Lizzy play group-ba (jatszocsoport) fog menni jovo szerdatol hetente 2x, aztan jon a pre-school, amit altalaban 3, 3es fel evesen kezdenek a babak.
    Epp jovo penteken megyunk megnezni egy ilyen pre-school-t, hatha teccik a kisasszonynak, es akkor mehet minden reggel 3-4 orara.

    VálaszTörlés