.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 12., szombat

Gigi Attenborough

Nem profi termeszetfotozashoz kitalalt gepem van.

Profi, mert imadom, de nem makro/mikro cuccokra van kitalalva, na.

Ennek ellenere nezzetek, miket fotoztam tegnap:

P1180298 P1180300 P1180302 P1180303 P1180305 P1180308 P1180311 P1180313

Bocsi azoktol, akik erre (lasd 6 illetve annal tobb labu elolenyek kozelebbi megismerese) erzekenyek, igerem, hogy ha talakozom csotannyal illetve imadkozo saskaval NEM fogom megorokiteni.:-)))))))))))))))))))))

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A képek gyönyörűek..DE...szóóóval én vagyok az (tudom, hogy nem egyedüliként)akinek minden NÉGY lábnál többel rendelkező problémát okoz, már ha az úúútálat probléma:-) Amúgy teljesen érthető ám...hol az "egál"??? Azok tudnak repülni és mindenhonnan "támadnak". Igaz, Kedvesem szerint csak kíváncsiak és nem esznek embert,pláne nem egy imádkozó sáska (ami amúgy mellesleg landolt a vállamon és RÁMNÉZETT!!!brrrrrr) de ha mégis????? bevallom....gyilkosságra szoktam buzdítani még egy árvaszúnyog (hosszú lábú) esetén is, "jujjj ott van, ott repül, jajjj én ki nem megyek amíg ott van" szavak kíséretében. Szegény Párom pedig ha látni akar, akkor gyilkossá válik.Kivéve, amikor megmenti és kikíséri a "delikvenst", "aki" persze a másik ablakon ezidáig általában visszajött. Csak úgy mellesleg megkérdezem.. látott valaki már kabócát??? brrrrr.. szóval ennyi az én közvetlen kapcsolatú állatszeretetemről.. de képen túlélem. Ügyes voltál Gigikém

    VálaszTörlés
  3. :)
    Na errol beszeltem...valahogy ereztem, hogy Mama hozzaszol, es csatlakozik Timi is hamarosan, ha raer:)
    Jol van ott a pont, en is irtozom a hosszulabu csodaszornyektol, nem erdekel, hogy nem eszik embert, de a tudat, hogy a legkisebb erintesre leesik a laba....jajjjj.....
    A kabocakkal mi a gond? Aszittem a csotany viszi a palmat!
    :)(Eros kesztetest erzek bemasolni egy kabocas kepet joooo kozelrol, de merlegelnem kell...ha szeretnek kapcsolatot tartani edes egyszem Anyammal asszem ellen kell allnom eme kesztetesemnek:)))))

    VálaszTörlés
  4. A képeket nem tudom hogy csináltad, de gyönyörűek. Próbáltam tényleg a Te tehetségedet meglátni benne, nem pedig a zümmögő veszedelmet. (Bár képen nézegetve nekem sincs bajom vele, úgyhogy tőlem jöhet a lótetü is, ha egy kicsit jobban kibontakozol.)
    Anyukád pedig amit írt... Csúcs, nagyon jót nevettem, és magamra ismertem. Úgy látom ideje lesz megírnom azt a hozzászólást, amikor egy sáska - nem tudom, hogy a vallásos fajtából-e - beugrott az 1. emeleti lakásunkba...
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Hogy csinaltam a kepeket?
    Odaguggoltam a mehecske pofajaba(aki biztos fazott a 20 fokban,mert nem akart elrepulni) es megnyomtam a gombot a gepen:)
    Ok, elotte meg nagy szaktudassal benyomtam a "makro" funkciot, de aztan tenyleg ennyi!Egyebkent is a mehecskee az erdem!
    A saskas sztorit kerjuk!!!:-)))))))

    VálaszTörlés
  6. Miért? Már megint mi a bajod az imádkozó sáskával? Nem elég ájtatos? (különben az a másik neve: ájtatos manó).Nem kell félni tőle,nem harap beléd és békésen kivárja,amíg elmondjátok együtt a miatyánkot.Nem eszik se Gigit,se Lizzyt és annyira zöld,hogy a fűben teljesen észrevehetetlen.
    A csótányról azonban már egészen más a véleményem,de ezt most hagyjuk.
    A poszméhes fotóid valóban jól sikerültek,különösen az a szőrösfejű.Ezért én arra bíztatlak Kisbogár,hogy folytasd csak a természetfotózást,ha már ilyen jó géped van hozzá.Pl.ha legközelebb jön szembe egy fekete özvegy,akkor csak bátran,bele a pofájába azt a kamerát!Aztán ha látod,hogy ugrani készül,csak menj el onnan gyorsan!
    Apád

    VálaszTörlés