.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 17., csütörtök

Bicikli

Van egy nagyon csecse trekking bicim. A 29.szulinapomra kaptam a csaladtagjaimtol, akik anyagilag segitettek hozza hogy megvegyem ezt az ezust szepseget.

Iden viszont egesz telen busszal jartam attol a perctol kezdve, hogy a hideg miatt asztmas rohamom lett a bicin hazafele.

Szoval a bici csak allt es allt itt a lepcsohazban, mert idokozben leeresztett a kereke, es az ules csavarjain az anya is eltunt, igy lejart az ules…Es lusta voltam elsetalni Vele a biciklishez.

Na ma volt a nap, mikor megtettuk Micivel.

Tetetni akartunk ra gyerekulest…na …23kg-ig jok a hatra szerelheto muanyag ulesek….legalabbis ami ebben a boltban volt.Pf ..Mici most 24-25kg…hagyjuk..

Azert otthagytam a bicit generalra, es olyan szepsegesen nezett ki, mire erte mentunk delutan!

Uj sarvedot vettem ra, csillogo feketet, es a lampamnak a zsinorjat is szepen vegig odarogzitette a pali a vazhoz, hogy ne lifegjen ott nekem.

Megolajozta, felfujta, vegignezte, es szebb,mint valaha.

MAjd holnap fotozom.

Ezek regi kepek Rola

bici montázs

Mici persze iden sem eli er a kormanyt az ulesrol, de majd talan jovore:)

A Regi blogot nezegetve talaltam par jo kepet…MIvel a regi kepeim mind az asztali geben vannak, ami meg mindig szunnyad,,mert lusta vagyok elcipelni a szerelohoz , a blogon elem ki a regi kepek iranti sovargasomat…Egesz nap rajtam log a minicsaj, es mikor lefekszik ugrom a regi kepeit nezegetni…De tudom, hogy ez normalis, tudom, hogy MINDEN normalis anyuka ezt csinalja.

EGy par jo kep a multbol rolunk:

teli kep elkaplak Jáccón koooma rajmonddal Ez Rajmond, aki nagyon hianyzik, es jovo heten talan talakozunk Vele vegre…

szlad

3 megjegyzés:

  1. Én is folyton a régi képet nézegetem, és azt gondolom teljesen normális vagyok...:)

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Imádnivalóak vagytok, olvaslak mindig csak írni nincs kapacitásom. Lizu 24 kg-jához képest Jázmin 12,4 kg... ;-)

    VálaszTörlés
  3. Hihi....Lizzybol 2 db Jazo kijonne?aztaaaa...Akkor Ti meg az "1-5ig" oldalra mentek a babaruha uzletben, mi? Mi ugyanis arra mar nem is kacsingatunk, megyunk a "6-tol" oldalra:)Valtozatlanul jo lenne latni ezt a ket babat egy kupacban eloben...:)

    VálaszTörlés