.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 12., szombat

8:22

Ti hisztek a jelekben?

En nem mindig es nem betegesen, de azert ez mar nekem is sok….

Ugyanis kb 3-4 honapja FOLYAMATOSAN belebotlok a 8 es 22es szamokba…

Augusztus 22 en szulettem..imadom ezt a 2 szamot, mert szerintem szepek, kerekek, parosak, stb.

Mostanaban viszont allandoan akkor nezek a telefonomra, mikor a kijelzon 8:22 van…reggel akkor ebredunk, es pont akkor nezek ra,mikor valt a szamlalo 21-rol 22re..aztan akkor erkezik sms, akkor ir valaki skype-on, multkor meg az egyik hozzaszolast is akkor irta valaki itt a blogon…

Munkaban van egy hatalmas telefonregiszter a helyi mellekekrol, es a szam, amit kerestem na melyik oldaon volt??? Ja. A 822-en…

Komolyan nem tudom, mit akar ezzel uzenni es kicsoda, de tudhatna, hogy hulye vagyok a numerologiahoz, es nem ertem a kodolt jeleket!

nclock-08-22_34096_mth

3 megjegyzés:

  1. :) Hihihi, ez tényleg érdekes. Mert ha még én botlanék bele rendszeresen, azt tán meg is köszönném, hogy belém vésődik-e jeles dátum, na de Te... Jaaa, vagy hogy ez nem véletlen, így legalább egyik blogolvasód sem fogja elfelejteni??? :) Én tuti nem na. :)

    VálaszTörlés
  2. Engem a 6-os kísért, de erről már írtam is a blogban. És nagyon gyakran ébredek fel 3:33-kor. Kísérteties, nem?

    VálaszTörlés
  3. Igen,van ilyen.
    A mi családunkban a 8-as szám kisért,már ami a születési évszámok közötti különbséget illeti,egészen 1920-tól 1984-ig apai ágon.

    1920: Apám unokatestvére,Mária néni(nyugodjék békében)
    1928: Apám
    1936: Apám öccse Laci bácsi

    1953: én
    1961: Laci bácsi fia,Lacika

    1976. Timi (én lányom)
    1984: Adrienn (Lacika lánya)

    Több nincs,ill.nem tudok róla.De ha ez vmiféle törvényszerűség,akkor Babónak(Adrienn)2013-ban fog gyermeke születni legkorábban,aztán és/vagy 2015-ben,hiszen Bogi 2005-ös és Gabi 2007-es születésű.
    Az csak véletelen lehet,hogy Timi kedvenc száma a 8-as.
    Érdekes lenne elolvasni valamilyen számmisztikai könyvet.Talán a neten is van.
    Apu

    VálaszTörlés