.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. június 10., csütörtök

Helyzetjelentes

Tegnap ejjel 11tol 3ig aludtam, aztan kesz.Torokfajasra ebredni nagyon rossz, es miutan bevettem a gyogyszert akkor lattam, hogy van benne koffein…es ezzel el is vagtam magam..

En, aki nem kavezom, es teat is vagy gyumolcsteat, vagy koffeinmentes  fekete teat iszom…..ezzel vege is volt az ejszakai alvasnak.

Kikoltoztem a nappaliba egy giga bogre edeskomeny teaval es itt szurcsoltem mikozben trombitaltam mint egy beteg elefant.

Reggel 8kor ebredt a csaj, en addigra mar hulla faradt voltam…

Lizu egyebkent ma egy angyal, egyedul jatszik amennyiben a kozeleben vagyok, es hat valljuk be legszivesebben meg sem mozdulok, szoval most is egyedul jatszik a cicaival, en meg a kanapen ulok.

Neha be akar vonni, hogy “Anya te vagy a doktorneni, es vizsgald meg a tabit, mert beteg”, de szegenyt elhajtom, mert egy mondat alatt minimum 5x tusszentek, es faj a torkom nagyon, szoval inkabb nem beszelek.

Gyurit felhivtam, hogy MOST jojjon, mert asszem ennyire futott az erombol, a csaj mostantol magara marad a nap hatralevo reszere,mert nekem annyi.

Lazas vagyok, folyik a konnyem, tusszogok osszefuggoen,kapar a garatom es hasogat a torkom, sipol a bal fulem es altalanos kozerzet egyenlo a nullaval…azaz minusz 20-szal…

 

Gy most eppen gyogyszert vasarol, aztan jon.Remelem Mici megerti, hogy beteg vagyok, es engedi magat levalasztani rolam a delutani alvashoz.

(Lizzy eppen az “Anyuka James”-szel es a “baba James”-szel jatszik….ami ketto vonat a Thomas-bol, csak egyik kicsi, masik nagy. Es ezert egyertelmu, hogy az egyik az anyuka, masik a gyerek:))

Kepet ha nem banjatok nem mellekelek mert nem akarom riogatni a kedves olvasokat…Eleg az, hogy pingpong szemem van, es falfeher arcom.Csini vagyok.

 

Na megyek lefexem.

Majd irok.

Remelem Mincsike jobban van mar.

5 megjegyzés:

  1. Szegény Barátosném! Együttérzek... Olyannyira, hogy én is kb. úgy érzem magam és nézek ki, mint Te, csak nekem rövidebb a hajam.
    Mincsi jobban van, aranyos vagy, hogy gondoltál rá.
    Gyógyulj! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Veled vagyok én is,kisbogár és drukkolok,hogy minél előbb túl legyél rajta.
    Cuppolom unokát.
    Nagyapa

    VálaszTörlés
  3. Délelőtt már továbbítottam de ismételten küldjük a gyógycuppokat, és a kitartást is továbbá :)

    VálaszTörlés
  4. Koszike, edesek vagytok Mind!

    VálaszTörlés
  5. Itt is sok-sok gyógypuszit küldünk, gyógyulj meg!!!

    VálaszTörlés