.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 5., vasárnap

Uj etrend

Ez egy szuper-rovid bejegyzes lesz, es (a ti erdeketekben) kep nelkuli.

Tegnap vadmalnat szedtunk Lizzyvel es Nikivel, en szedtem Lizzynek, Niki nem evett, csak jelen volt.
Eppen benyomtam egyet a szamba, mikor valami furcsa, edeskes, de mas izt ereztem a szamban...osztonosen kikoptem, es mi volt? Na mi?
Egy hangya......

A kezdeti sokk es vizzel szajoblogetes (anyazas, es oklendezes, stb) utan tudatosult, hogy a hangya igenis finom.
Nem volt rossz ize, edes volt es zamatos..Na nem vezetem be napi etrendembe, Lizzyebe meg plane, de jo tudni:)

Bocsi azoktol, akik most nem ebedelnek, de gondoltam leirom:)

5 megjegyzés:

  1. Te naggggyon HÖLYE!!! :) Tinával ezen röhögünk reggel óta. :D
    Jó tudni persze... De gondold el, hogy mennyit kéne megenni belőle, hogy jól is lakjon vele az ember. Áááá, inkább maradok a brassóinál. :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen hangya volt?
    Szárnyas,vörös,vagy fáraó?Remélem nem csípett meg?
    Apád

    VálaszTörlés
  3. :-)))))
    nem tom mien hangya volt, fekete szine volt, es a formaja....haaat meg volt ragva....nem farao, nem volt tul nagy....majd vegigkostolom oket, ha elfogyott a hutobol a kaja...

    VálaszTörlés
  4. BROÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!

    VálaszTörlés