.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 19., vasárnap

Ebbol se lesz pite…

Tudjatok Kedves Olvasok, hogy Cherry Hinton tele van gyumolcsokkel, es most eppen szedertol roskadoznak a parkban a bokrok.

Gondoltam szedunk egy jo adagot, es csinalunk szedres pitet…na, hat szedtunk is, de valaki racsapott, mielott dobozba tehettem volna:)

P1210404 P1210378 P1210381 P1210396 P1210400

Tegnap este szokas szerint megkerdeztem, mit olvassak neki este, erre lekapta a Szazlabut, befekudt vele az agyba, es elkezdte meselni maganak:)

P1210341

Ma ebedre fincsi fincsi csirkehusi-levest foztem, Lizzy kedvencet.

Nagyon sok cernametelttel, rengeteg repaval , pont ahogy a kisasszony szereti.

P1210352 P1210343 P1210349

Szoval jol vagyunk, a kiscsaj ma nagyon hamar fekudt le delutan  biztos kimerult a levestol:)

3 megjegyzés:

  1. Gigikém! Nagyon köszönjük a videot és a képeket a szép és okos kislányodról! Bearanyozza a napunkat , mint mindig, most még hozzájárul az is, hogy ragyogó szép őszi napsütéses napunk van. További szép napot kívánunk, pussz!

    VálaszTörlés
  2. Az előző megjegyzést, természetesen dédiék írták, elnézést, elfelejtettem aláírni.PUSZ

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szivesen Dediek, mi pedig orulunk, hogy olvastok minden nap:)
    Es annak is orulunk, hogy hozzaszoltok:)
    Hiaba, ez a 21.szazad egy csoda!

    VálaszTörlés