.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 27., hétfő

Termeszetfotos

Baba jol van, koszonom szepen a kerdeseteket.

Ma nagyon el voltam havazva, egy percre nem ultem le delutan fel 3ig, utana kicsit ultem a biciklin ISMET csak a permetelo szembevago esoben, aztan 8ig ultem a munkahelyemen.

A mai napunk ugy nezett ki, hogy delelott kicsit jatszottunk, aztan jott Niki es elmentunk a boltba, meg setalni.

Nem volt hideg, es kicsit szemetelt az eso….illetve permetelt….olyan volt komolyan, mint mikor a novenypricnibol kifujja az ember a vizet….nem erzed a vizcseppeket, de baromira aztat…na szoval ebben a szuper idoben setalgattunk harman, es egy csodaszep jelenleget figyeltunk meg…

Mivel a vizcseppek nagyon picikek, es nagyon nem is esik, hanem inkabb szall a levegoben a viz igy a pokhalokat nem rongalja meg…es ilyenekkel volt tele az egesz park koros-korul.

P1210663P1210680  P1210667 P1210670

Nem birtam nem 200 kepet kesziteni roluk….csodaszep…sajnos igy blogon nem adja vissza annyira, de ha valakit erdekel elkuldom a legjobb kepeket emailben, hogy kinagyithato legyen, 4.5 megapixellel csinaltam, hogy elvezheto legyen. Alomszepek.

MaciAnya es MaciBaba:P1210682

P1210684

3 megjegyzés:

  1. A pókhálók nagyon szépek,de ti százszor szebbek vagytok! Örülünk, hogy mindketten jól vagytok, a hányástól kissé megijedtünk. A továbbiakbana tojásevésben mértéktartást javaslunk. Pusz, dédiék

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek, nagyon ügyi vagy!
    És külön öröm számomra, hogy nem csak nálunk van pókinvázió!!! :P

    VálaszTörlés