.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 26., vasárnap

A tojas....

Tegnap meloban kaptam egy sms Gyuritol, hogy Mici nem erzi jol magat, hanyt, es karikas a szeme.

Mikor hazaertem kutya baja nem volt, de este alvas elott azert biztonsag kedveert meg hanyt egyet, nehogy nyugodtan aludjak, es aggodhassak egesz ejjel….

Ejjel tobbszor felkeltunk inni, es termeszetesen nem hogy a nagy agyban aludt, de az en parnamon volt a feje (es persze az enyem is) es keresztbe fekudt, mert most neki mindent szabad, es hajnal 4korul ugy emlekszem, hogy homlokon is rugott egyszer, amit nem nagyon ertek, hogy sikerult neki, tekintve, hogy a fejem pontosan 110cm-rel feljebb helyezkedik el,mint a laba….de neki sikerult… Aztan kozolte, hogy nem ker bocsanatot, mert “nekem is fajt, nezd meg bibis lett a labam!”…de aztan itt befejeztuk az eszmefuttatast, leven hajnal 4 kornyeken nem szeretek beszelgetni…

Reggel normalis hangulatban ebredt, kekszet adtam neki reggelire..hatha lappang benne valami.Aztan mikor egy kisebb oklendezesen tul nem tortent semmi megnyugodtam,es Gyuri is irt otthonrol, hogy rosszalkodik, es visszabeszel, szoval jol van a gyermek.

Igy visszavezetve egy dologra gyanakszom…fott tojast evett a kisasszony (feherjet csakis) 2 nappal ezelott, es kicsit tultomte magat...Remelem tenyleg ez volt a bunos, es nem egy kosza baci…bar ha mar jol van, akkor tok mindegy mi volt.

Lenyeg, hogy jol van.

A munkaba jovet szo szerint ronggya aztam tetotol talpig, olyan aztato esoben jottem 19 percen keresztul szembeszelben 12 fokban, hogy nna.

Hideg randa, es nem oszies, hanem telies ido van. Utalom, fuj…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése