.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 1., szerda

Nyar

Ma nyar volt.

Csodaszep ido volt egesz nap, ragyogott a nap, es sehol egy felho.

Ezen felbuzdulva fogtunk magunkat (es Nikit) es elmentunk setalni.P1200755 P1200749

Setank kozben rengeteg ringlo-faval talalkoztunk, es elhataroztuk Nikivel, hogy ha fene fenet eszik mi akkor is szilvasgombocot csinalunk holnap…szoval elmentunk a boltba, vettunk egy naagy muanyag talat, es visszamentunk ahhoz a fahoz, aminek az agai a legalacsonyabbra nyultak.

Eloszor a foldrol probaltunk pipiskedni de tul alacsonyak voltunk…P1200759 P1200756 P1200758

aztan Niki kitalalta, hogy szegeny szerencsetlen kiskoru gyermekemet tegyuk fel egy teglafal tetejere (IGEN KOMOLYAN!!) es O majd eleri:)

Feltettuk….

Elerte…

P1200764 P1200766 P1200762

Nem volt olyan borzaszto magasan a fal, es fogtam az egyik kezet, es az egyik combjat, ha le akarna ugrani, de mivel a kiscsajnak teriszonya van, meg se moccant, csak szepen szedte a ringlokat a talba.

Aztan mikor megunta lekerte magat…

Akkor Niki ult fel a falra, es folytatta a szuretet.

P1200770 P1200775 P1200779 Kis Vampir:)

Nem, en nem kovettem a peldajukat….

Hazafele az uton ettunk belole parat, Lizzy nagyon ugyesen kikopkodte a magokat a fube!P1200801

Otthon en nekialltam rantott tokot csinalni,

P1200802 Niki addig ugy gondolta hasznossa teszi magat es raugrott a frissen kiszallitott ciposszekrenyem dobozara, hogy most o akkor osszereli.

P1200804

Lizzy persze nem a konyhaban segedkezett, mint egy igazi kislany, hanem szerelt Nikivel a nappaliban.

Egy alkalommal, mikor a 30. szelet tok utan belestem a szobaba, hogy hogy all a szekreny azt lattam, hogy Niki csavaroz, Lizzy pedig a felig keszen allo szekrenydarabba ramolja a pluss kutyait…

Mikor kerdon neztem Nikire kozolte velem beletorodve:

Lizzy meg van gyozodve arrol, hogy hazikot epitek…..

Olyan jot nevettem rajtuk!..

Niki es a beletorodott arca, Lizzy meg ott ul a szonyegen, es ramolja a szekrenyelembe az allatkait

Vegul nem lett kesz vele Niki, mire megjott Gyuri, es mennem kellett dolgozni, de vegulis a ¾-e kesz lett,onnan mar nekem is menni fog.

Koszi a segitseget!!!!!

Oh, es fotoztam pokot is!!!!

P1200798 P1200795

1 megjegyzés:

  1. Ez most komoly, hogy ezt a szívderítő bejegyzést egy ilyen horrorisztikus lény fotójával fejezed be??? :)Megáll az eszem...:)

    VálaszTörlés