.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. szeptember 26., vasárnap

Kaland

Tegnap nagyon NAGYON hideg de pont ugyanennyire ragyogoan napos, vidam napunk volt, szoval ebredes utan turbo gyorsasaggal reggeliztunk, es irany a park.

Jol beoltoztettem Babat, de folyt az orrunk, olyan csipos ido volt.

Szedtunk szines faleveleket, de nem vittuk haza, mert Elizabeth szerint “fuj, koszosak, Apa merges lesz, ha meglatja”, aztan ettunk szedret, neztunk csigat, kergettunk mokust, elmentunk boltba kenyerert, es hazafele lattunk egy erdekes allatot a foldon araszolni.

Mici eloben meg nem latott ilyet, de rajzfilmben igen, szoval azonnal felismerte:

HEnnyoooo!!!!

Jo nagy hennyo volt barna, hatan pottyokkel, popsijan (mar ha neki van olyanja) kek szarvacskaval. Lizzy bebizonyitotta, hogy anyja lanya, es oromujjongassal leguggolt a hernyo melle, es nagy szemeit ram emelve megkerdezte:

Szabad megsimogatni?

Biztonsag kedveert elobb leteszteltem,, hogy szur-harap, gyilkol-e a hernyo, de ram se hederitett, mikor megsimogattam a hatat, szoval zold utat adtam Lizzynek, amennyiben ovatosan simitja egy ujjal, es nem nyomja meg.

Ott asszisztaltunk a hennyonak, amint az ut egyik oldalarol ataraszolt a masikra, majd feltettuk egy fara, nehogy ratapossanak.

Azt hittem ezzel vege is a hernyo-sztorinak, de neeeem…Lizzy meg akarta varni, mig a hernyo felmaszik a fa tetejere…aztan kitalalta, hogy megvarja, mig hazat epit…tok mindegy volt, milyen marhasaggal jottem neki….

Lizzy a hernyo nem szereti, ha zavarjak, amint hazat epit…

Lizzy a hernyo almos, aludni akar

Lizzy a hernyo ehes, hagyd enni..

Lizzy menjunk haza, pisilnem kell.

Lizzy menjunk haza, hideg van, megfazunk, es mehetunk a doktornenihez.

Lizzy menjunk haza, mindjart jon Apa…

A csaj nem mozdult.

Elmentem, hogy pa-pa Lizzy mentem haza….Semmi….

Elindultam, hogy megyek haza, es a bokor mogul kikiabaltam, hogy fuuu itt egy oriasi pook, gyere nezd meg…..semmi…

Vegul visszamentem, megfogtam a kezet, es elvonszoltam a tetthelyrol, persze duzzogott, es sirt, hogy a hennyot akarja, aztan vegre sikerult elvonni a figyelmet egy jo nagy fekete cicaval, aki (HALA EGNEK) a hazunk fele szaladt.Gyere Lizzy kapjuk el!-kialtassal futottunk hazaig

Otthon a lexikonbol nekialltunk kikeresni a hernyonkat, de jott Apa, es mennem kellett dolgozni, szoval rajuk hagytam a dolgot.

Lizzy imad mindent, ami mozog, tok mindegy mennyire randa szerencsetlen allat, Lizzy odavan erte.Elizabeth Attenborough:)P1210631P1210636P1210638P1210650P1210652P1210659P1210660      

az utolso kepen latszik a hiszti kezdete….az a fej:)))))

2 megjegyzés:

  1. Tényleg rád hasonlít az állatok szeretetével, szerencsére bizonyos méreten túl ezt nem műveli. Nehogy oroszlánszelídítő legyen!

    VálaszTörlés
  2. Az előző megjegyzés dédipapától érkezett

    VálaszTörlés