.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 26., hétfő

Volt baba, nincs baba

Lizzy lassan 3 eves…elrepult az ido, de nekem meg mindig baba.

A tegnapi ejszaka utan viszont ra kell ebrednem, hogy nem baba tobbe…

Eloszor is a tejcsi megivasa utan kozolte, hogy menjunk fogat mosni, mert a tejcsitol koszos a foga, es igy nem szabad aludni.

Aztan kijelentette, hogy ne meseljek, de azert simogathatom a hatat nyugodtan.P1200096

Azt is kikototte, hogy nem ker pelenkat.Nem adtam ra,

Majd gondoltam egyet, adtam neki egy puszit, es joejszakat kivanva kimentem a nappaliba. Nem jott utanam. Elaludt. EGYEDUL. (Miert nem probaltam korabban, fogalmam nincs…)

P1200112

Ejjel betipegett hozzam, hogy “Anya menjunk pisilni a bilibe!”, majdnem megzabaltam…kimentunk pisilni, majd visszafekudt a SAJAT agyikojaba EGYEDUL, es ELALUDT szo nelkul.

Reggel fel 8kor atmentem hozza, hogy megnezzem, volt-e pisi baleset.

Nem volt.

Aludt,mint a bunda.

P1200114

P1200117

Elkezdtem sertepertelni a lakasban, hogy felkeljen, mert nem artana pisilni …tudom, para Anyuka vagyok.

Negyed ora utan feladtam, es visszafekudtem aludni.Nemsokkal kesobb totyogast hallok.

Megjelenik az ajtomban: Anya! Menjunk pisilni lecci!!”

Olyan meghato volt…Felnott a lanyom…

Aztan mar nem aludt vissza, hanem kerte, hgy bujjak oda melle az agyikojaban, es simizzem, olelgessem es bohockodjunk, ahogy reggelente szoktunk.

Orulet, hogy milyen gyorsan felnott:(

2 megjegyzés:

  1. Nem is olyan rég meg még nyakig kakisan keltek reggel :D Mondjuk speciel ezt nem bánom, hogy abbahagyta :D
    Csodaszép az új ágyikó, és gratulálunk a pelusmentes, balesetmentes éjszakához!! Meg persze az egyedül elalváshoz.:)

    VálaszTörlés
  2. Tündér kis Micikém,Nagyapa gratulál a fejlődésedhez és millió cuppot küld.(Majd később szülinapi ajándékot is)

    VálaszTörlés