.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 11., vasárnap

Parhuzamos dimenzio

A mai napon annyi mindent csinaltunk, hogy fogggalmam nincs, hogyan fert bele minden ugy, hogy 2 es fel orat aludtunk itthon ebed utan, es meg foztem is…

Sok gondolkodas utan arra jutottam, hogy ma egy parhuzamos idosikba csusztunk at, es nem is 13 orabol allt a napunk (nem szamitva az ejszakai alvast), hanem minimum 20bol.

Reszletezve a mai napot:

Reggel 9kor keltunk, reggeli, kis mese nezes a TVben, aztan irany a varos busszal, mert Rozalia baratnom eppen Hollandiaban van, es megkert, hogy menjek be a Western Union-ba (nemzetkozi penzkuldo ceg), o kuldott nekem penzt, azt vegyem at, es tipegjunk be a bankba es fizessuk be a szamlajukra, hogy ki tudjanak fizetni par angol szamlat, amig nincsenek az orszagban.

Hosszu sztori, a lenyeg, hogy bementunk, atvettuk, bankba is bementunk, rafizettuk a szamlajukra.

Utana mentunk a piacra venni gyumolcsot, majd a jatekboltba nezgelodni.

Aztan tizoraiztunk a varoskozpontban egy kis kavezoban,majd eldontottuk, hogy megyunk egyet csonakazni….ami nem is csonak, hanem ladik….na de tudjatok, mirol beszelek…szoval oda.

Vannak nagy ladikok sok sok embernek, es mikor csoportos utakat inditanak, akkor ezeket hasznaljak.

Vannak viszont kisebb asszem max 6 szemelyesek is,amiket privat utakra lehet berelni “vezeto”-vel, vagy anelkul.

Ez persze dragabb, mint a csoportos joval.

Mi csoportosra fizettunk be, nekem tok mindegy, egyedul vagyunk-e vagy sem Lizzyvel.

A vezeto gyerek meglatta Lizzyt es igy szolt:

Jaj, de szep kislany vagy, utaztal mar ilyenen?

(Anya fordit Lizzynek….Lizzy fejet csoval)

Vezeto gyerek: Nah, akkor a kicsivel megyunk, es csak Anyaval leszel, jo?

Megkoszontuk szepen, es helyet foglaltunk az ingo-bingo ladikban.

Lizzy bizalmatlan fejet vagott a ladikra is es a vezeto gyerekre is egyarant.

Mikor elindultunk,es meglatta az elso kacsakat akkor kezdett feloldodni, majd mikor megmutattam, hogy belenyujthatja a kezet a vizbe akkor elszallt a kozony, es elkezte elvezni.

Rengetegen voltak a folyon, allandoan mas ladikok mentek el mellettunk, ekkor Lizzy behuzta a kezet, es megvarta amig elmennek.Okosan viselkedett. NEm allt fel, hagyta, hogy vizezzem az arcat, es a hajat, mert nagyon melege lett volna egyebkent, es tetszett neki nagyon.

Osszesen 40 perc volt az ut, lattuk az osszes csodaszep hidat, az egyetemeket, csak amultam-bamultam, pedig 6 eve itt elek, es voltam mar parszor az egyetemeknel, de a folyorol nezve minden mas volt.

P1190467 P1190442 P1190443Nagyon tetszett ez a novennyel befuttatott egyetem-fal. P1190444St John’s Egyetem hidja azaz a cambridge-i Sohajok Hidja. P1190445Nagyon kenyelmes tagas volt a ladik, es nezzetek a kilatast! P1190447Egyik hid alatt suhanunk at.P1190448 Trinity Egyetem hidjaP1190451 A tabla azt irja, hogy ne logassuk ki a kezunket a ladikbol.De mi figyeltunk, es mikor kozel jott valami (fal, vagy masik ladik) azonnal berantottuk a kezunket!P1190455 Kanadai ludak.P1190457 Csucsforgalom a CAm-folyon.P1190458 Juhuuu, de elvezeeeem!P1190462 Ez nagyon jol megkomponalt kep lett, tetszik.HAtterben a King’s College kapolnaja.

P1190463

King’s College es az egyetemet orzo muki (fogalmam nincs, van-e hivatlos neve..), aki arra ugyel , hogy a hatso gyeprol ne logjanak be “latogatok” az egyetemre Ugyanis ha odaallsz a ladikkal csak ki kell lepni a fure, es maris tilott teruleten vagy, megsincs kerites, vagy korlat..hmm..Anglia..P1190509 Busz …jo, ok, ezt gondolom latjatok kommentar nelkul is…P1190484 P1190485Hogy figyel…Amikor az also ajkat beszivja, akkor lehet tudni, hogy koncentral! P1190487P1190493Hapsi lazit a Wren konyvtar elotti (kacsaszaros) gyepen. P1190497 P1190499Szepseges ez a hid. P1190501  Minden ladiknak neve van, a mienket meg sem neztem , hogy hivtak, de ez elment mellettunk:)

Aztan hazabuszoztunk, itthon bedobtam a csajt a kadba, hogy lehuljon (es hogy nyugodtan meg tudjam csinalni a rantotthusit),majd ebedeltunk, es mentunk aludni.

En terveim szerint altatas utan kijottem volna blogot irni, de bealudtam termeszetesen, es fel 6kor keltunk fel.

Akkor uzsonna, es mikor mar eppen arra gondoltam, hogy berakok neki valami dvdt, es elmosogatok igy szolt a lanyom:

Anya! Menjunk a medencehez leeeeecccciiii!

Na, ennyi.

Mentunk a medencehez. Osszeszedtunk  par jatekot, bedobtunk a taskaba valtas ruhat es vizet, nagy doboz epret, es ragtapaszt, es indultunk.

P1190561Oscar a 7 honapos kolyok ujfundlandi .Csodaszep kutya, merhetetlenul okos, es baratsagos, csak kicsit nagyon nyaladzik. P1190525P1190527 P1190529 P1190537 P1190542  P1190552  P1190558

Mikor mar elegge huvos volt a medenceben, mert lement a nap, es a szel miatt nem akartam, hogy tovabb pancsoljon, akkor feloltoztunk, es atmentunk a jatszoterre. Onnan pedig egy kolyokkutya csabitotta ki, aki az egyik finn kisfiu nagymamajae.

Mikor kiimadkoztam a medencebol, es valamilyen csoda folytan ottmaradt velem, hogy feloltoztessem,nem odarohant egy hulye kis mokus az orrunk ele? Lizzy persze azonnal utana….

mokus

Aztan nagynehezen sikerult elindulnunk haza, a buszrol leszallvan szedtunk egy kis cseresznyet, ami annyira fogott, hogy szedes utan ugy neztem ki, mint akit tobbszor leszurtak, es eppen elverezni keszulok…de edes volt, fekete es ropogos..Lizzy is tomte, kis vampirnak nezett ki utana:)

P1190578 P1190577

Az utolso metereket mar nagyon lassan tette meg a csaj, probalkozott nehanyszor, hogy:

“Anya, en mar nem tudok tovabb menni, nagyon faraszto vagyok”

“Elegge kifaradtam, izzadt a hatam, vegyel fel leccciii"

Stb, stb….de sikerult meggyoznom, hogy a taska, es a cseresznye cipelese eppen eleg nekem, mindjart otthon vagyunk.

Itthon evett vacsorat, es tejcsi utan szo es arnyjatek nelkul egyszeruen kidolt:)

Ezt a napot megegyszer nem csinalnam meg, az biztos.

HULLA FARADT VAGYOK>

Megyek is aludni.

Timieknek es Moncsieknak kellemes Balcsizast, Mamaeknak pedig kellemes Szokezest kivanok holnapra is!

Joejt Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Gigim, ez a bejegyzés mindent visz!!!
    Szenzációs képek, határozottan többszörnézős.
    Jó volt Veletek kicsit átélni ezt a napot - örülök, hogy ilyen szépen sikerült!
    Nem is tudom melyik képet emeljem ki, inkább majd skypen kibeszéljük. :) Cupp!

    VálaszTörlés
  2. Koszi szepen, igen, tobbszornezos, de nem is csoda, hiszen feltettem vagy 78 kepet szegeny olvasoknak:)
    Skype-on kibeszeljuk? De nagy a szaja valakinek...
    Vagy medenceztek, vagy fozol, vagy altatsz, vagy altatok, vagy olvasol, vagy bealudtal...alig beszeltunk egy honapja:(

    VálaszTörlés