.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 4., vasárnap

Azert vannak a jobaratok…

 

Mult heten mikor Gabi baraltnomhoz latogattunk a kertbol leszedett nekem egy csomo soskat, hogy majd ha akarom csinaljam meg.

Sosem csinaltam friss levelbol soskamartast, de ismertek…ha soska, akkor barmire kepes vagyok

Ma ebedre soskat AKARTAM enni…

es nekialltam…

ES EGY GASZTRO-GENIUSZ VAGYOK, mert ISTENI lett!!!!!!!!!!!

Vigyorgok,mint a csacsi, mert valahogy a szervezetemnek a soska olyan,mint masnak a csoki.Boldogsaghormon:)

KOSZONOM GABI< NAGYON HALAS VAGYOK!!!!:)))))

P1190331

P1190326 Ezeket a kis csokis Nyafikat (Lizzy szerint a muffin igenis NYAFI) pedig egyutt csinaltuk a csajjal, O szitalta bele a kakaoport, es dobalta bele a csokidarabokat.

Bocsi a kemenyen fogyokurazoktol, de VASARNAP VAN.

Suti-nap!!!!!!!!!

 

Ja, Lizzy szerint a sutopor SUTIPOR:)

Es mikor a soska fott  bejott a konyhaba, es kozolte ugy mellekesen, hogy fu, de budos van.

MEgsertodtem, kikuldtem a konyhabol, de titkon orulok, mert legalabb nem lesz konkurenciam a soskaevesben.

Elkepzelni sem merem, milyen lenne, ha izelene neki….jajj….meg sem fogja kostolni SOHA…..tobb marad nekem:)

3 megjegyzés:

  1. Én is imádom a sóskát!
    Szerencsére egyik Pasim sem rajong érte (inkább utálják)
    Egy pici lelkiismeretfurim sincs, hogy az egészen én eszem meg (ettem meg) :(
    Holnap kezdem a fogyit a porral, ma volt az utolsó vacsorám :)
    Sütipor! : :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Nem izzasztott meg a fotó, amióta világ a világ a sóskát utálom a legjobban. A lányokról nincs infom, sztem életükben nem ettek;) Önző vagyok?:) (ja de, Anyunál, de Gé kiköpte;))
    Nyafi már kicsit neccesebb, töltök magamnak egy kávét gyorsan nasi gyanánt:)) Jó étvit nektek!

    VálaszTörlés
  3. Szereted a sóskát??? Talán az egyetlen kaja, amit én nem. Spenót viszont jöhet minden mennyiségben. A nyafik is, amiket fényképeztél, 3-at simán benyomnék most. Juteszembe, brownie receptet keresek, van Neked valami jól bevált?
    Krémsajtosat szoktam csinálni, azt imádjuk, de kipróbálnék valami mást is, csak nem tudom melyik recept a tuti...

    VálaszTörlés