.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 13., kedd

Oroszlan

 

A csillagjegyem. Ezert tobbek kozt az is jellemzo ram, hogy nem birom a valtozatlansagot. Mikor gyerek voltam allandoan atrendeztem a szobam, most hogy felnottem(????) szinten rendezkedem, de mostmar a hajamat es a ruhataramat is unom.

Mivel a ruhataramat kicserelni tobbe kerul ma hirtelen felindulasbol befestettem a hajam.

csajok

P1190684 P1190663 P1190682

Annyira nem rossz szerintem, kicsit furcsa, de majd mexokom.

Ezt pedig muszaj megmutatnom:

P1190690 P1190688

KUNKOR:) Imadom a hajat!Este simogatnom kell elalvashoz..ja nem O keri…hanem en akarom simogatni a kis selymes hajacskajat, olyan edesen hagyja:)

7 megjegyzés:

  1. Mici tündéri mint mindig.A hajad jobban teccett eredetiben,de ez ne vegye el a kedved a változtatásoktól.Egyébként nem minden oroszlánra jellemző,én példul be nem festeném vörösre!
    Apád

    VálaszTörlés
  2. Apam!
    A hajamat utoljara szerintem 14evesen lathattad eredetiben, azota csak eredetihez kozeli szinu volt max.
    Az oroszlan nok es az oroszlan pasik kulonbozoek, de en meg nem mennek at rajta nullas geppel, mint Te:)

    VálaszTörlés
  3. Gigi Drága! Gyönyörű színe lett a hajadnak, ez egy jó döntés volt. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem dögös ez a vörös! :) Nekem sokáig volt vörös a hajam, apám utálta... :-P
    Mici fürtjei nagyon édesek!

    VálaszTörlés
  5. Hehe, én meg csak itt csendben röhögök Apu és Gigi dialógusán:)

    VálaszTörlés
  6. Na akkor ezt megbeszéltük!
    Később azért majd Mici is bele fog szólni,mert ő is oroszlán.Akkor már trialógus lesz.:)
    Apu

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon szép színe van, én majd arra leszek kiváncsi, amikor Lizzy akar színt változtatni a saját fején :)

    VálaszTörlés