.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 9., péntek

Vegre nyugi

Na, bocsi, de tudjatok, hogy mikor dolgozom,semmire nincs idom.

Tegnap volt az utolso napom a heten, matol 7 nap szabi.P1190358 Varjuk a buszt.

Reggel bementunk a varosba,Csaj fagyizott, P1190371

ami azert nagy szo, mert nem jellemzo ra.P1190370

Persze csokisat kert, es persze 32 fok van, es persze tuz a nap, es a fagyi az fagyi….szoval inkabb nezett ki kismalacnak a lanyom, de sebaj.

Gyerek.

P1190362

P1190361 Anya!Baromira unom a fotozkodast, hagyd mar abba!

 

Aztan bementunk a Gap Kids-be, ahol learazas van, es vettunk 2 felsot, de semmi extra, semmi pucc, csak egy finom puha vekony zold polo, es egy hosszu korall szinu polo, en inkabb a praktikus cuccokat szeretem Neki venni, mint a csili-vili hercegnos tull-szoknyas szirszarokat.

Megjegyzem, azokat O sem szereti.

Aztan bementunk a Disney-boltba, mert ma megkaptuk dvd-n a Princess and the Frog cimu meset Timitol, es gondoltam orul majd egy krokodilnak es egy hercegnos tanyernak…persze nem kellett neki a boltban egyik sem, es “inkabb a szazegy kiskutyas jatekooooot vegyunk meg”, de elore gondolkodvan ugy erzem jol tettem, hogy vettem bekas, krokodilos bigyokat, mert most ugyis megnezzuk az uj dvd-t olyan kb 789x, es akkor majd tetszeni fog, amit vettem:)

 

Aztan hazajottunk, ettunk, es ledumaltuk, hogy ha most elmegy aludni akkor ebredes utan megyunk strandolni.

Erre azonnal elaludt.

P1190348

Itt eppen az egyik delutan szedett cseresznyebol sutunk csokis cseresznyes piskotat, es O dobalja bele a cseriket.

P1190351

P1190360

Ezt nem tudom, miert fotoztam, de szeretem ezt a karkotomet ezzel a tarisznya/taskammal egyutt hordani, mert jo kedvem lesz toluk.

 

Remelem Mindenki jol van odahaza, es isztok (vizet) sokat ebben a kanikulaban, vagy ahogy valaki irta nekem nemreg:

Cannes-i kulaban:)

Itt max 25 fokot mondanak, de nem mervado, mert minimum 35-nek tunik a paratartalom es a felhotlen eg miatt, szoval 25 fok ide vagy oda, mi igenis bicselunk delutan a babamedencenel!

Millcupp Mindenkinek, majd jovok kepekkel, es elmenybeszamoloval.

Ja, es igen…igyekszem nem elvagni, beutni es eltorni a labam, kezem, stb…:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése