.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 26., hétfő

Osszegyujtottem



Mindig akkor mond valami fergetegeset, mikor nincs a kozelben SEMMI amivel megjegyezhetnem...(az agyam ugyanis erre a celra nem megfelelo eszkoz..de ezt tudjatok Ti is, tobbi Anyuka..)

A telefonom tisztogatasakor viszont belefutottam par gyongyszembe..(azt is elfelejtettem, hogy oda irtam...pf...)

Ime:

Mondtam valamire hogy fogantyujat.
Lizzy erdekesen nez ram...hallgat...Majd mikor megprobalja visszaadni a szot igy szol:
"Fogat, ujjat"

"Anya, bekenem a bibidet kjemmel, attol meg fog elmulni gyojsan!"
" Leccike takajozzal be engem mejt nagyon faaazom!"(45 fokban hagyta el a szajat ez a mondat)
Spongya Bob: Pongyaboo
Strucc: Tucc (ez az egyike azoknak a szavainak, amit NEM JAVITOK KI, mert annyira cukin mondjaaaaa)
"Vedd fel a fokjem kukapjat!

Lizzy: Feledkeztem
En: Milyen szo ez? Hol hallottad?
Lizzy: Apatol.
En: es mit mondott?
Lizzy: Apa mondta: feledkeztem.
(kosz, kozelebb kerultem a megfejteshez sokkal:)))

Este:
"Anya, nyugodtan tedd le a telefonod IDE, megva'j itt szepen, Te meg csukd be a szemed, fojdujj fel, es aludj"

Szerel a szobajaban:
"Anya! en kalapacsolok, te meg....te meg...hajapjad a fogot!"

Hercegno es a beka cimu meseben a vegen meghal egy szentjanosbogar. Lizzyben mely nyomot hagyott az eset:
"Jajj, doktorneni segitsel jajtam."
(En vagyok a doktorneni)Mi a baj Lizzy?
"Fe'jjenyeltem a jantotthusikat, es kicsit meghaltam"
Jaj, nem haltal meg Lizzy, csak kuciztal, mert nagy falatot vettel be a szadba!
"De meghaltam , neeezd!" (es nagyra nyitja a szajat)
Hm.....asszem a tema magyarazatara nem most fog sor kerulni, tereltem a szot, es inkabb elkezdtunk gyurmazni.

A vonat meg mindig mojat, vagy vojat.
A szemuveg szemuge (ragozva: Anya szemugeje, tedd le a szemugejedet)
A villany neha meg bizony Minnyan
A csont pedig egyszeruen: csonti-csontika (en mondhattam egyszer igy....idiota gagyogo-kenyszerem van neha...es megtanulta:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése