.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 28., szerda

A nehezen tul vagyunk..

Azt hittem, ugy gondoltam, hogy a Nagykovetseges-kiruccanasunk nehezebbik fele Londonban lesz, a sok metrozas, maszka, hivatali ugyintezes, satobbi miatt...Ez a resze ugyan meg elottunk all, de azt hiszem a nehezen megis tul vagyunk.

Ma ugyanis elmentunk fotot keszittetni.Nem, nem a nagykovetsegen csinaljak digitalisan, foggggggalmam nincs, miert, de teny, hogy igy van.
Bementunk az uzletbe, 50es olasz pasi jon egy nagyobb fenykepezogeppel, hogy Micit allitsam be a szurke vaszon ele, kerjem meg, hogy nezzen a kameraba, ne nezzen fel, ne nezzen le, ne nezzen jobbra-balra,es ne nyissa ki a szajat.
Szivem egyetlen Micije fotomasina lattan azonnal mosolyt tett az arcara. En olvadtam, O azt hitte milyen okos.....erre az olasz hapsi leengedi a gepet, es hangosan (!!!) raszol, hogy :
DON'T SMILE!
(Itt mar kezdtem beragni a hapsira...)
Mici megilletodott, es ramnezett, en mosolyogva mondtam mit csinaljon, es hogy utana kap ajandekot.
Okos ugyes nagylanyom azt csinalta amit mondtam...olyan tizedmasodpercig(pasi volt a csiga, hogy nem fotozta le), utana megint ramnezett...
Hapsi CSETTINTETT Micinek, hogy nezzen oda, en egyre jobban pipultam befele....Mici egyre jobban nem akart kooperalni.

Ez folyt kb 3 percig, majd mikor Micinek sirasra gorbult a szaja, es kerte a cumijat megkerdeztem a szadista olasztol, hogy van-e hasznalhato a kepek (87 ezer db) kozul, es felvettem Micit, aki szorosan atolelte a nyakam.
Pasi szo nelkul (!!!) elvonult, es felrakta a gepre a fotokat, es odaboffentette, hogy jo lesz.

Fizettem, es tavoztunk.

Oda vissza tobbet nem megyunk.
Tudom,hogy gyermekeket fotozni nehez dolog.
De konyorgom....MOSOLY, megkerdezem a gyerek nevet, es ugy hivom, nem csettintek.....brrrr....nem baj Mici, HOS voltal, a kep borzalmas, de kit erdekel...Tudjuk, hogy csodaszepseges vagy, ha mosolyogsz, es ez a lenyeg!



Utana elmentunk venni Neki jutalmat, amit O hatarozhatott meg (na bizonyos kereteken belul).
Egy kis pohar vajas csemegekukoricat kert sarga kanallal.
Boldog volt vele.



Majd bementunk a Clarks nevu cipouzletbe....isteni hely, a babacipok legjobbjai mindenutt...gondoltam veszek Neki egy szandalt. Probalom Ra a rozsaszint...a csillogos zoldet...a valasz:
Kicsiii! (persze nem az)
Nem ke'menes! (a vilag legkenyelmesebb cipoit lehet itt kapni...)
Mondom, ok, valassz TE.Melyiket szeretned?
Levesz a polcrol egyet, felcsillan a szeme, es boldog. EZT!









Levenni lehetetlen Rola, a vonalkodot kicsempeszem a belso reszebol, es fizetek, amig Lanyom ide-oda szokell az uzletben, mint egy ozike...Lehet, hogy megis fiu....

3 megjegyzés:

  1. Éééédesem, az az igazolványkép. :) Mikor kapja a következő útlevelet? :P Csak nehogy ne engedjék ki, mert nem smerik fel a képről, könnyen előfordulhat. Bár azo a loknik... nem semmi.

    A szandi pedig, hááát... de gondolj ilyenor arra a sok pónira, tudod! Én örülnék, ha Anna a kék színbe lenne szerelmes, nem kellene kézzel mosnom a sárga homokot az ovis cuccaiból... :(

    VálaszTörlés
  2. Hát hallod, nem semmi! Az a fotós egy érzéketlen barom! Lizzy csinálta ügyesen, hogy jól felidegesítette! :) Milu pl vigyorog az útlevelében, mert Ő is egyfolytában mosolyog ha gépet lát. Ez így okés, a fotós meg pukkadjon meg!
    Lizzy széééép, mosolyogva, de mosoly nélkül is!
    Szandi!
    Sz.tem nincs baj a kékkel! :) Manapság a pasik is hordanak rózsaszínű cuccokat, hát a csajok is bekékülnek! :)
    Jól áll a lábán, és ha Neki az tetszik!
    Szupi Anyuka vagy, hogy nem befolyásoltad!!!!!!
    Remélem a követségen minden okés volt!!??

    VálaszTörlés
  3. Én is örülnék, ha a kék bejönne Bonak, de jelen pillanatban is egy iiirtó rózsaszín kastéllyal játszik, a királylány épp csókolózik a királyfival két giccses hattyú társaságában..Rajta a világ legszebb (Tőled kapott) Marks and Spencer ruhája, ami szintén rózsaszín, és rózsaszín balettzokni...Háttérben a BArbie és a 12 táncoló hercegnő. MIKOR növi ki?:) IRigy vagyok a kék szandál miatt))))

    VálaszTörlés