.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. július 23., péntek

Torta

A torta amit ma Melissanak csinaltunk isteni lett.
A kremre ami benne van nincs szo...selymes nem cuppogosan emelyitoen edes, felig fozott, felig vajas igazi csokival keszult krem...
A teszta habkonnyu vanilias fehercsokis es kakaos piskota.
Namost...
a diszites....

hmm...

nem szabadkozas keppen mondom, de azt a #### diszito tubust olyan irtozatos erovel kell nyomni, hogy kijojjon belole a cucc, hogy a felirat utan inhuvelygyulladast kaptam, es akkor meg hatra volt a rajz, es a korbe-diszites.
Gondolkodtam rajta, hogy zacskoba atnyomom a tubusbol, es azzal diszitek, de keson jottem ra eme elmes otletemre...
Vegeredmeny:
Nyomi felirat nyomi Mumin-figuraval, es megnyomibb korbedisszel, de a szandek a fontos, es ertekelni fogjak holnap, mert rendes emberek, es majd azt hazudjak, hogy huuuu de szeeeeeep:)
Vagy jofejek, es elrohogjuk a dolgot, hogy baromi randa, de isteni finom.

2 megjegyzés:

  1. Drága!
    Csudaklassz lett, ha lesz némi időd, eldobnád a receptet holnap reggelig? :) Ugyanis akkor készítem Annus szülinapi tortáját. :( Köszi, puszi

    VálaszTörlés
  2. Ez tok jól nez ki, nem tudom mi bajod vele. Nekem is johet a recept, de nem surgos en nem sutok ilyen melegben.
    Vicusom! Holnap a tortat?? Vasarnap meg csak Mincsi kezdi a sort...

    VálaszTörlés