.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. június 10., péntek

Kisebb ovis baleset

MA délután 2 órája volt oviban,mikor csörög a telefon, kijelzőn látom az ovi képét….megállt bennem az ütő, csirkés kézzel ráraboltam a telefonra, és beleordítottam, hogy : MONDJAK,MIVAN LIZZYVEL???? (kb így, és a hangerő sem volt alacsony)..sosem hívtak…ha hívnak baj van…

 

Baj volt.

Így adta elő az óvónő:

Lizzynek kisebb balesete volt, nem kell megijedni, semmi vész, kicsit sír, hát a szeme alatt vérzik és dagad a szeme, de semmi komolyabb, ne aggódjak.

Annyira nem aggódtam, hogy a 3 perc sétára levő oviba biciklin repültem….bent pedig egy óvónéni ölelésében zokogó dagadt sebes szemű Micit találtam.

Ez történt:

Horgászósat játszottak a kertben és egy kisfiú  meglóbálta a fa horgászbotra kötött fa halat. A fa hal szemen találta Micit teljes slunggal. A bőre azonnal felszakadt, de a szemét épp nem találta el szerencsére.

Szegény nagyon fájlalta, és persze sajnálta is magát, így hazajöttünk egy ajándékállatkával, amit az óvónénik adtak neki.

Itthon letettem aludni, de nem akart,nem volt rosszul, csak a szemecskéje fájt, ha hunyorgott. Evett, ivott rendesen, 4 percenként nézte magát a tükörben, és halkan megjegyezte, hogy:

“Szép kék.SZeretem a kéket. A cipőm is kék.”

Estére lila lett, és nagyon ronda dagadt.Mikor elaludt bekentem neki neogranormonnal, a seb miatt nem borogathatom neki, mert felázik és vérezni fog.

Most úgy néz ki, mint akit itthon vernek, ha nem lenne ott seb tuti nem merném kivinni az utcára…Mint akinek bevertek egy marhanagyot…

NA a végére hagytam a képeket, akit nem érdekel (TIMI) itt kapcsolja ki.

 

 

 

 

 

 

 

IMAG0913IMAG0918IMAG0920IMAG0921IMAG0923IMAG0926

NEm mentem bele abba  a kérdésbe, miszerint mennyire figyeltek oda a hadonászó hülyegyerekre a felnőttek, vagy hogy a jó édes anyja tudomást szerzett-e az incidensről…mert túlságosan sokkolt a vérző síró lányom, de hétfőn elbeszélgetek az óvónőkkel…

Annyira tipikus, hogy Lizzy is olyan, mint az anyja..neki is majd tripla biztosítást kell venni bárhova megy…mint nekem anno.

Velünk mindig történik valami…Szegény Mici.Remélem hamar elmúlik neki ez a bibi.A  kedve mindenesetre jó. Mint mindig.

1 megjegyzés:

  1. édes kicsi szív .. megzabálom azt a kis drága pofiját az uccsó kép <3 jaaaaj gyorsan rendbe jöjjön, ne fájjon az a lényeg! :)) puszókok enyémLizimtől is :)

    VálaszTörlés