.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. június 12., vasárnap

Beteg:(


Miciegér beteg lett.
Lázas. Gyenge. Étvágytalan. Levert.

Nem tudom, mi baja, megteszek mindent, ami tőlem telik, éjjel konkrétan egész idő alatt ölelgettem, mert ha letettem sírni kezdett. HA megkérdeztem, miért azt a választ kaptam, hogy.
"Fáj a fejem" vagy:
" Fáj a szemem" vagy:
"soha nem fogom többé látni Nikit!" vagy
"Fáj aaaa...ööö...fáj."
egyszóval nem volt semmi baja, csak ramaty volt a hangulata, és ölelgetésre vágyott.

Ma reggel melegebb volt a kis feje, aztán délután 2kor úgy határozott, hogy ő álmos, és elvonult két gyömöszegérrel egy cumival és patkánnyal aludni.
Mici nem szokott csak úgy egyedül elvonulni aludni. Alváshoz én is kellek. NA most nem kellettem. Barátnőmmel Giuliával beszélgettünk a nappaliban, ő pedig a szobában szépen elaludt. 6ig aludt, azóta ébren van de fekszik. Nem játszik, nem eszik, teát iszik,mert érti, hogy jót tesz, és a gyógyszert is beveszi,mert okos nagylány.
De le van törve, gyenge.
Most viszem fürdeni a hűvös vízbe, aztán gyógyszer, és próbálok egy alvást...hátha...
holnap írok, hogy van a törpecsaj.
Jó éjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése