.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. június 22., szerda

Jókedvűbb poszt


Nem írtam,mert sok a dolgom, de most, hogy benéztem megláttam szegény Micim beteg képét így első képnek, és bizony muszáj írnom, hogy valami jobbkedvűt lássunk, ha bekukkantunk ide.
Mici jól van.szemtelen,mint a piaci légy.

Én: Mit akarsz csinálni a telefonommal Mici?
Mici:Majd megmutatom..ha odaadod VÉGRE..

Aranyosan dumál, imádom hallgatni:

ez az egér BÚHÓHELYE.
amelyik macskának nincs gazdája az a KOLBOL macska...

És egyre több félét eszik.

Oviban vannak kedvencei, van egy kisfiú Joshua, akit utál, mert verekedős..de ha jól hallottam őt mindenki utálja...
itthon csakis fürdés közben adja át az infokat,mi történt az oviban,(lásd alábbi videó) ha bármikor máskor kérdezem elhint egy dolgot és továbblép.

Nekem van egy új barátnőm a munkahelyemről. Giulia Ligresti a neve (igen, olasz) 25 éves mosolygós kedves lány.Sokat beszélgetünk, találkozunk, nagyon sok bennünk a közös. Jó, hogy van pár barátnőm itt, hiányoznak az otthoniak.

pár telefonos innen-onnan videó:
Ez az oviról szól..
Ari, ahogy mondja, hogy "snack-time" (uzsonna-idő)

Ez pedig szintén mai, Dana pár órát nálunk volt, jól elvoltak. Olyan édes Lizu, ahogy közli, hogy az ő szeme nem zöld, hanem barna:)))))))

1 megjegyzés:

  1. Nagy örömöt szereztél nekünk Gigi, hogy a gyógyult Micikéről képeket küldtél. A videón láttuk, amint a barátnőjével beszéélget, nem hallotruk még, hogy ilyen jól beszél. Még nagyobb öröm volt egészségesen látni, mert bizony nehéz napjaink voltak a betegsége alatt., aggódtunk. Téged is sajnáltunk és Gyuri nagyra nőtt szemünkben. cupp, dédiék.

    VálaszTörlés