.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. június 19., vasárnap

Gyógyult Mici

Jelentem, meggyógyultunk.

Fújja az orrát még mindig, de már alig kell.

Az antibigyó ma elfogy.

Őszíntén megmondom, nem hittem, hogy eljön ez a nap.

Köszönjük szépen a kedves szavakat, támogatást mindenkinek!IMAG0947IMAG0970IMAG0974IMAG0994IMAG1001IMAG1028

és az utolsó kép a betegség 6.napján készült …mikor először érezte jól magát ahhoz, hogy kijöjjön játszani.Olyan jó érzés volt….

Ocsmány fülgyulladás…De reméljük SOHA TÖBBÉ.

IMAG1044És itt megemlítem Gyurit is. Csütörtökön szabit vett ki, hogy átjöhessen, mert előző éjjel és aznap reggel is elég ramatyul volt Mici, és annyira aggódott érte, hogy nem akart dolgozni, itt akart lenni Vele. Az egy külön sztori, hogy reggeli kávéja után visszaaludt, és mire 11körül ideért Mici már a nappaliban játszott és sokkal jobban érezte magát.De nem baj, mert így elmehettem bevásárolni, gyógyszertárba és postára is, majd mikor hazajöttem ezek aludtak, én meg nekiálltam rántotthusit csinálni a konyhában, hogy mire ébrednek legyen friss husi krumplipürével.esti játszottak, aztán péntek-szombaton ugye dolgoztam, reggeltől estig Apa volt Micivel, szóval sokat voltak együtt. Gyuri mindig dögönyözi Micit, hogy hadd szagolgathassa meg a kis nyakát, mert imádja a babaillatát, de persze Mici már jól van, nem akar nagyon bújni, így elrohan, de Apa mindig elkapja és megdögönyözi. A képen éppen pónikról folyik az elmélyült társalgás.

2 megjegyzés:

  1. Örülünk a jó hírnek,mindannyian nagyon boldogok vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy Mici jobban van!!!

    VálaszTörlés