.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. március 16., szerda

Kaja dilemma

Soha, azaz SOHA nem tudom, mit főzzek.

Tudom, hogy ez nem egyedi dolog, és a legtöbben így vagyunk ezzel, de akkor is idegesítő.

Mikor beszélek egy barátnőmmel mindig megkérdezem, mit főz, főzött, hátha le tudok csapni az ötletre.

Ezt megelégelvén vettem magamnak egy szuper kis könyvet.P1250352

Kedvenc receptjeimet gyűjtöm majd bele, amiket kipróbáltam, szeretek.P1250354 Tegnap körbevettem magamat az összes létező Nők Lapjával, angol gasztró-cikkel, és számos szakácskönyvvel, és leültem kiírogatni a legjobbakat. Így bukkantam a holnapi ebédre;

Frankfurti Rakott KelP1250356(a szuper könyvemben vannak kis fülek, tasakok, ha megtetszik egy újságban egy recept, csak kiollózom, és beleteszem.)

Olyan guszta a képen és úgy megkívántam, hogy ma megvettem mindent, és holnap Ő lesz az ebéd.

Lesz még a héten gombával töltött tök, kapros pulykaragu és bácskai rizseshús.

Timitől kapott “Főzzünk Magyarul” c könyvemmel együtt így már tuti el leszek látva jobbnál jobb receptekkel.

De persze szívesen fogadok bármit, amit kipróbáltatok, és nagyon finom.

NA, kinek mi a kedvence?Halljam!Mosolygó arc

2 megjegyzés:

  1. Nálam az első helyen a rántott sajt áll,a másodikon pedig a rántott sajt.Rögtön utána,csak kicsivel lemaradva a rántott sajt versenyre kel a negyedik helyen kiemelt rántott sajttal.A futottak még mezőnyében csak a rántott sajt szerepel,jócskán lemaradva a dobogós helyezésekről.Említhetnék még egyéb ételkülönlegességeket is a tizenegynéhányadik helytől lefelé,de inkább elküldöm a receptjüket.Pusz!

    VálaszTörlés
  2. :)))) Ez apukád bejegyzésének szól.
    A füzeted szuper. Nálunk is van ilyen, gondolkoztam már rajta én is, de én maradok a tasakos-lefűzős gyűjtögetésnél.
    Recept, ami nagyon bevált? Mondjuk a brassóim. Nyáron azzal várjalak?

    VálaszTörlés