.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. március 4., péntek

Első igazi óvodai nap

Hát hol is kezdjem….Büszke vagyok, olyan okos ügyes nagylányom van.

Ma volt az első igazi ovi-napunk.Délben elindultunk itthonról…

P1250163

P1250164Boldogan vitte az ovis zsákját. Boldogan és büszkén.Én pedig büszkén mentem utána….

P1250165Ez az ovi bejárata.

P1250166Elizabeth jele labda.

Mikor bemennek a csoportba minden gyerek kiválassza az asztalra tett kártyákból a nevét és jelét tartalmazó kártyát, és beleteszi egy játék postaládába.

P1250167P1250169P1250170

Kicsit beszelgettem a nevelőkkel, aztán leléptem.

HAzajöttem , főztem, aztán fél 4re mentem érte.

Hamarabb értem oda, így volt alkalmam látni, ahogy Lizzy segít a nevelőknek összeszedni a műanyag tányérokat az asztalról, mikor megették a szőlőt, és az almát ami az uzsi volt.

Aztán körülülték a vezető óvónénit, és énekeltek két dalocskát.Utána kiengedték Lizzyt először(mert ő volt az új gyerek) és mikor meglátott sírva fakadt, és megölelt.Megijedtem, hogy mi van, de a nevelőnő elmondta, hogy minden ok volt, de volt 5 perc, mikor volt egy kis pityergés, hogy:

Where is Mummy????

de minden rendben volt, megértett mindent, kérdezett, beszélt, játszott, pisilt, ivott, evett, aranyosan játszott, nem veszekedett.

Hazafelé megtudtam pár apró részletet, mi történt ma, állítólag hangszerekkel játszottak, festettek, és udvaron is voltak. Állítólag aggódott értem, hol vagyok, és megkérdezte az óvónőt, hogy “where is Mummy”, amire “mondott valamit Anita néni,és én megnyugodtam”

Fantasztikus nap volt ez, felnőtt a lányom.

************************************************************

Itt egy kép Éviről és Lizzyről.

P1250161

 

 

0

2 megjegyzés:

  1. Gigikém! Mi is büszkék vagyunk az ovis dédunokánkra! Csak így tovább! cupp, dédiék.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Micikém,hogy ilyen okos,nagy lány vagy már!Nagyapa is büszke a kis unokájára!

    VálaszTörlés