.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. március 7., hétfő

Elkiabáltam

Nemrég Apunak azt mondtam, hogy minden ok velünk, nem vagyunk betegek, mindenki jól van.
Na most helyesbítek.

Mindketten betegek vagyunk.

Lizzynek folyik az orra napi 24 órában, így eltávolodni tőle akár 2 centire is lehetetlen, mert jön az : "Anyaaa, folyiiiik az ojjooom!", ezen kívül köhög, és tüsszög is felváltva.
HAngja is elég Joe Cocker-es..

Én ellenben csak orrfolyok (tizedannyira, mint Mici) és fáj a torkom, fejem.

Büszke vagyok magamra, mert így is megcsináltam a konyhát, levest főztem jó gazdagon, jó sok tésztát főztem mellé, ahogy Lizzy szereti, és még fel is porszívóztam.
Nem mentünk oviba ma persze, és kétlem, hogy holnap annyira jobban lenne, hogy mehetnénk, így az általatok jól ismert 1 nap ovi, 1 hét betegség című lemez lép érvénybe.

Vendégeink nagyon aranyosak, jól érzik magukat, mindketten találtak munkát is.

Most megyek ledőlök Micivel Bogyó és Babócát nézni, bár ha őszínte akarok lenni kissé kezdem unni a mesélő néni (Pogány Judit) hangját..
Drukkoljatok, hogy ne lázasodjon be Mici, és tudjon aludni az orrfolyástól..

Timinek üzenem, hogy Bogi "Tavaszi szél" előadása csúcsszuper édes és nagyon ügyes.
Nagyapa emberére talált, látom a családi zenekart kialakulni lelki szemeim előtt..
Bo énekel, Gabus táncol, Nagyapa zongorán, Gábor furulyán kísér, Timi max rumbatökön ...:)Ha Lizzy is részt venne, tuti dobolna:)

2 megjegyzés:

  1. Mindkettőtöknek jobbulást kívánunk

    VálaszTörlés
  2. Remélem mindkettőtöknél enyhébb lefolyású és nem lázasodtatok be.Mi jól vagyunk és nektek is jobbulást kívánok.
    Gyógycupp!!

    VálaszTörlés