.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. március 12., szombat

Honey

Anyu Cilikének hív sokszor, utalván a híres “Cilike “sorozatra, ami egy fiatal lányról szól, akit mindig ér valami viszontagság, baleset, mindig szeles, sosem nő be a feje lágy még nagymamakorára se.

Cilike vagyok általában én is, és tegnap különösen.

Mézet ettem.

Allergiás vagyok a mézre, de eddig max a szám bizsergett tőle, sosem volt kifejezett kellemetlenségem belőle.

Tegnapig.

Mikor ugyanis a méz evésétől kezdve számított 10 percben belül elkezdtem fulladni, viszketni, és izzadni.

Olyannyira fulladtam, hogy pánik lett úrrá rajtam, nem jött be a tüdőmbe levegő, bárhogy tátogtam..Azonnal segítséget hívtam, és 2 perc múlva már oxigénmaszk volt az arcomon, karomban egy-egy kanül, bal karomba ment a nyugtató, jobba pedig az antihisztamin.Éreztem, hogy viszketek, de szerencsére nem láttam magam, csak később, mikor kicsit lement a vörös kiütés a nyakamról, karomról, arcomról, dekoltázsomról.

A balesetin már jobban voltam, addigra hatott az intravénás antihisztamin szerencsére, így kellemesen telt a várakozás 3 és fél órája.

Péntek estére időzítettem a Cilikés akciómat amikor a balesetin őrültekháza van, így a 3 és fél óra teljesen normális várakozási idő volt.

Volt nálam víz, telefonon skype-oltam, és néha el-elaludtam, mert a nyugtatótól kellemesen zsibbadt mindenem..

Mindenkit ismertem magam körül, hisz ott dolgozom 5 éve, néha beszélgettünk ápolókkal, néha csak sajnálkozva üdvözöltek.

Lizzy otthon apával ezalatt.

Végülis 3 rutin vérnyomásmérés után jött egy doki, megvizsgált, elbeszélgetett velem, és közölte, hogy mostantól NO HONEY, azaz egy csepp mézet sem ehetek, mert a szervezetem emlékszik erre a rohamra, és a következő minimum ekkora, vagy komolyabb lesz, és nem kockáztathatom, hogy megfulladok.

Egyetértettem.

Mától NO HONEY.

Ma már csak a kanülök helye fáj, és a tüdőm, ha köhögök. 3 napig nagy dózisban kell szednem az antihisztamint biztonság kedvéért, aztán elhagyhatom.

Hát ez történt tegnap.

Cilike kalandjaiMosolygó arc

IMAG0373IMAG0374itt már 3 órája megkaptam a szurit,ment le a vörösödés..

Életképek az angol ER-ról..

IMAG0375IMAG0376IMAG0379IMAG0380CSini karszalagokMosolygó arc

6 megjegyzés:

  1. Gigikém! Megdöbbenten olvastuk "mézes" kalandodat, ami sokkalkomlyabb is lehetett volna. Hála Istennek, nem így történt. Vigyázz magadra, a kis Lizzyre. Gyógyulást kívánunk és pussz.

    VálaszTörlés
  2. ÚRISTEN!Szerencsére nem lett semmi komolyabb bajod!
    Akkor soha többet méz! Figyelj minden élelmiszerre! Kekszek, sütik...
    Örülök, hogy "ennyivel" megúsztad!
    Vigyázz Magadra!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mar eleg regota olvasgatom a blogodat..kedves :) Lizzy nagyon edes kislany :) Ezuton csak jobbulast szeretnek neked kivanni!A tortenet sajnos nekem is ismeros..legalabbis az angol ER es a karszalag..Biztosan nagy lelekjelenletre volt szukseg,hogy telefonalj a panikroham alatt!es. .szerencse,hogy ilyen gyorsak voltak!Meg egyszer jobbulast!szeretettel :Netty

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Mindenkinek a kdves szavakat, és az aggódást, ezntúl figyelek az tuti.
    Netty, köszi a bókot, így ismeretlenül ha édesnek tartod Lizzyt akkor élőben odalennél Érte:)
    Írd meg az angol ER-os sztoridat lécci:)
    Te amúgy itt vagy Angliában?

    VálaszTörlés
  5. Igen,Godalmingban :) Ket csimotammal es a ferjemmel elunk itt.Irok en is,ha van idod,kedved,ugorj be! Megirom a sztorit,ketszer is megismeteltem..:)
    pusz

    VálaszTörlés
  6. Jajj Gigikém, hát mijjé művelsz ilyeneket? Nagyon gyors gyógyulást kívánunk! Sok cupp Nektek! Moncsika és a család

    VálaszTörlés