.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. március 3., csütörtök

Elmaradásom oka

Sziasztok!
Bocsi.
Eltűntem, de semmi baj nincs, csak nem volt időm.
2 napja megérkezett hozzánk az a 2 vendégünk, akiket már egy ideje várunk Magyarországról.
Új életet szándékoznak kezdeni itt Cambridge-ben, én pedig amiben tudok segítek nekik.Első lépésként felajánlottam nekik, hogy Lizzy szobájában lakjanak, míg nem találnak bérelni való szállást.
Szóval van 2 plusz lakónk most, ami tök jó, mert Lizzy nem csak rajtam lóg, és én néha be tudok ülni a kádba, néha átvállalják helyettem az ebéd utáni mosogatást, stb.
Ezen kívül jól vagyunk, nem beteg senki, a telet betegség nélkül úsztuk meg (kopkop).
Mármár azt hittük, hogy tavaszodik, de tegnap es ma olyan hideg lett megint, hogy a szememből ömlött a könny munkába menet.Sapka sál kesztyű ismét elő...
Holnapra 12 fokot mondanak, mostmár ideje lenn a tavasznak, mert kezdem unni.
A nárciszok mind kint vannak, rügyeznek a fák, őrjöngve énekelnek a madarak, ezerrel napoznak a leveleken a katicák....de még hideg van....
Szombatra kimenőm van Lizu nélkül, kérek kis tavaszt, ha lehet.
Remélem minden kedves olvasónk jól van, igyekszünk mostmár szorgalmasabban írni.

4 megjegyzés:

  1. Köszönjük a jelentkezést, örülünk, hogy nem betegség miatt maradt el a jelentkezésed. Mi jól vagyunk és mi is várjuk a tavaszt. Cupp.

    VálaszTörlés
  2. Lizzy egy tündér és Gigi a mi jótevőnk. Ezer hála örökre.
    Évi (a vendég Mo.-ról)

    VálaszTörlés
  3. :))))))hajnalban kisettenkedik a nappaliba, és megjegyzést ír a blogra:))))Örülünk,hogy itt vagytok Évi!

    VálaszTörlés
  4. Gigikém! Mi is büszkék vagyunk az ovis dédunokánkra.Csak így tovább! cupp.

    VálaszTörlés