.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. február 22., kedd

Vidám kétnyelvű esti pancsi



Ez annyira friss, hogy a gyermek haja még nedves miközben már töltöm fel ide a videót a nagyérdeműnek.
Semmi apropója, csak aranyos huncut fürcsis videócska.

Holnap kölcsönbe kapjuk Rajmond babát, mert Gabinak dolga van pár órára, és mi boldogan elvállaltuk a gyermekfelvigyázást.
Lizzy lázban ég, mióta elmondtam neki, és Rajmi is ugyanezt érzi otthon, szóval de jó lesz a holnap!

Ma produktív voltam, levízkőoldóztam az összes héztartási cuccot, vízforralótól elkezdve a gőzölős vasalón át a zuhanyrózsáig.(unatkoztam...)
Aztán feltöltöttem a kertben a madáretetőt, tettem friss vizet a madáritatóba, és levettem a faágról a fél kókuszdió-héjat amiből kicsipegették a szárnyasaink a zsíros magvakat...de az újrahasznosítás jegyében megtartottam és beleállítottam egy vastag tömbgyertyát.
Szóval a kókuszdió héjat eddig 3xosan használtam fel...éljen a bolygó, le a kidobott szeméttel, Viva Recycling:)

A nappali és a konyhaablakunk közt a falon van egy kis parabolaernyő, aminek a tövében eddig elhagyatottan áltt egy régi fészek...
Lizzy ma kiszúrta, hogy beleköltözött egy szép örvös galamblány, aki fura szemekkel bámul ránk, de folyamatosan ott ül feltehetően a tojásain..majd fotózom, ha háttal ül..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése