.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. február 7., hétfő

Okos vagyok

Tudom, hol az orrom

Tudom, hol a szám

Tudom, milyen gyümölcs nő

a szomszéd körtefán.

Tudom, mi a holnap

Tudom, mi a ma

Tudom, reggel reggeli van

Este meg vacsora.

Tudom a számokat

Tudom a színeket

Tudok szép dalokat

Szépen énekelek.

Tudom, hogy a babák kicsit

A felnőttek meg nagyok

Tudom, hogy minden nappal kicsit

Szebb és okosabb vagyok.

Tudom, csíp a méhecske

ami ott ül a virágon

Tudom, Anya, Apa engem szeret

legjobban a világon.

Tudok mindent, okos vagyok, nem vagyok már bébi

Gyerek vagyok, aki a világ összes fontos dolgát érti.

2 megjegyzés:

  1. Gigikém! El vagyunk bűvölve édes kis versikédtől!Benne van minden, amit Lizzyről tudni kell. Folytasd tovább a rímfaragást és a kép- valamint video küldést is. A legutóbbi archiv mozi nagyon tetszett mindkettőnknek. CUPP.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon aranyos volt! Márknak is tetszettek az eddigi verseid.

    VálaszTörlés