.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. február 20., vasárnap

Mélyvíz

Lizzy nagyon is oroszlán mindenben.Viselkedésben, hozzáállásban és persze nevelni is oroszlánosan kell.Semmi apró változtatás, mindent radikálisan…

Nem kifejezetten érzékeny a lelke, nincs hozzám nőve (a saját megszokott környezetéről beszélek most, Angliáról, Magyarországon pisilni is jön velem, és nyafog nélkülem..)így az oviba szoktatás abból állt eddig, hogy berohant a terembe, beállt középre a 8 másik kisgyerek geometriai középpontjába, hangosan közölte, hogy MY NAME IS LIZZY és elvonult játszani.

Rám se bagózott, hol vagyok, elvonultam papírokat aláírni és az ovivezetővel beszélgetni egy külön terembe, és amíg távol voltam Lizzy állítólag angolul inni kért, közölte, hogy pisilnie kell, és hangosan lehurrogott egy 2 éve forma kisfiút, ha az a játék partvishoz mert nyúlni, hogy “That’s MINE”.

Azóta mégegyszer voltunk oviban, így zajlott:

Kinyílt a terem ajtaja, Lizzy repült a játékokhoz, pár hangos összezördülés volt ugyan néhány favorit-játékon, de amíg nem folyik vér nem avatkoznak bele a felnőttek, szóval rendezték a gyerekek a maguk kis módján.

Érte mentem 3 óra után( heti 5 x3 órára jogosultak itt a gyerekek az oviban), örült nekem, de nem repült a nyakamba….szomorú volt, hogy el kell jönni, de fél úton hazafelé ezt mondta:

Anya, mostmár menjünk haza, éhes vagyok, szomjas vagyok, álmos vagyok.

Itthon evett, vedelt 3 deci vizet, és kidőlt.

2 hét múlva kezdi az ovit, hétfőtől péntekig 12:30-tól 15:30- ig fog járni, így alvás nem lesz, aztán szeptembertől iskola, akkor meg azért nem, szóval még 1-2 hétig élvezem a délutáni alvást Vele, aztán felnő a lányom…

Most szültem és idén egyenruhás iskolás lesz…..HOgy történhetett ez?????

P1240902az iskolások és az ovisok egy területen de külön épületben “laknak”, az udvaruk is közös, de el van kerítve egy kerítéssel.

1 megjegyzés:

  1. Elkezdi ő is az életet.Ezt is megérted,de legalább lesz egy kis szabadidőd.Használd ki majd 6ékonyan!

    VálaszTörlés