.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. február 11., péntek

Tesco akadalyokkal

    

Ma reggel vegre szep napos idore ebredtunk itt Cambridge-ben , ami a tegnapi 24 oras szurke esos idojaras utan total feldobott minket Micivel, igy reggeli utan huztunk le a terv szerint setaval egybekotott vasarlast eszkozolni.

Lementunk, elindultunk a Tesco fele.

Lizzy meglatta 34 kilometernyire tolunk a kedvenc nemetjuhasz kutyajat Guinness-t es eldobva mindent (szo szerint, ugyanis vittunk labdat..) repult a parkon at kutyazni.

En ottmaradtam a tili-toli kocsival, es egy rozsaszin ladbaval a kezemben…Utana sem szoltam, hogy jojjon vissza, ugyis suket fulekre talaltam volna.

Hadd rohanjon.

Mikor vegre (20 perc utan) kikutyazta magat, (vagy a kutya Lizzyzte ki magat, nem tudom, hogy tortent pontosan) visszakaptam a lanyomat, es ismetelten kiserletet tettem a tescoba menetelre…

Ekkor Lizzy meglatta Igor baratjat(3 eves), aki eppen a kertukben kocsikereket mosott kefevel habos vizzel…akkor azonnal tudtam, hogy Tesconak annyi.

Helyette kocsit mosunk.

Labda ismet kiesett a kezebol, es mar ott guggolt kezeben a kefevel….P1240891P1240892

 

Agata lengyel baratnom a ferjenek valentin napi meglepikent lemosta (illetve a 3 eves gyermeket dolgoztatva lemosATTA) a csaladi autot, majd mikor vegeztek Lizzy is indult befele veluk a hazba.

Hatra se nezett, hogy merre vagyok.

En alltam labdaval a kezemben, es beprobalkoztam, hogy “Gyere Lizzy, mennunk kell tescoba”, de ereztem, hogy nem hallja meg, amit magyarazok.

Agata ekkor elovigyazatlanul megjegyezte, hogy “Lizzyke maradhatsz, menj be jatszani Igorral nyugodtan” (persze angolul) , igy Lizzy azonnal eltunt a hazban a kis baratjaval.

Agata komolyan gondolta, es kozolte, hogy huzzak tescoba, addig ok ellesznek Lizzyvel.

Igy lanyomat hatra hagyva elindultam maganyosan a tescoba, bevasaroltam, nezgelodtem, es 40 perc mulva visszatertem a helyszinre.

Lizzy eppen dinosat jatszott Igorral, Agata pedig szoptatta a 8 honapos Sofiat…Allitolag angolul kert vizet, angolul mondta, hogy pisilnie kell, es ment pisilni egyedul, es az osszes jatekot angolul nevezte meg…

Buszke vagyok a nagy es okos lanyomra.

Hetfon oviba megyunk probanapra, igaz, hogy csak 2 orat, de legalabb szocializalodik, vagyis azt nem kell neki, inkabb baratokat szerez, mert az en fejemet mar nagyon unhatja. Hazafele egy darabon Agataval mentunk, igy Lizzy kiprobalhatta a nagy teherbirasu dupla babakocsitMosolygó arc

P1240893P1240894

Tegnap pedig party volt .

Jelen voltak:

Gabi baratnom

Rajmond (Gabi kisfia) Lizzy kedvenc baratja/szerelme(???)

Livi baratnom

Dan- Livi baratnom parja

Mia- a stratfordshire bull terrier Liviek baranyka termeszetu kutyusa.P1240866

P1240867

Fantasztikusan ereztek magukat a gyerekek, mi termeszetesen iszonyatos hangerovel tudtunk csak kommunikalni, fajt is a fejunk rendesen. 

P1240870P1240871P1240872

Lizzy 2x oltozott at, annyira le volt izzadva, vegul feladtam, es bepakoltam a kadba, ami ket legyet egy csapasra-modon  megoldotta a lehules es a lehalkitas problematikajat is.

Rajmond nem ulhetett be melle a kadba, mert neki meg ki kell mennie a hidegbe, es nem furdos-partyra keszultek, igy pucer no a kadban, feloltozott pasi a kad mellett …aranyosak voltak.

P1240877

Rajmi kihasznalta, hogy Lizzy korlatolva van a mozgasban, es azonnal racsapott a jatek bevasarlo kocsira, amiert addig haboru folyt.Nem hulye gyerek.

Mikor Gabi es Rajmi indulni keszultek Rajmi 4x futott be Lizzyhez a furdobe “elkoszonni”, gratiszpuszikat osztogatott, bedugta a fejet az ajton, es kozolte, hogy Szia Isszi!(ezt ugy kb 34x), es mikor otodszorre kivant bemenni Lizzyhez Gabi eltavolitotta, hogy na, mostmar TENYLEG megyunk.

Elcsendesedett a lakas.Livivel a halantekunkat massziroztuk.

Furdokadbol kiveve a gyermeket megvacsiztattam, betamasztottam a tv ele a kanapera, beraktam egy egeres meset, es lass csodat, emberi hangon kepesek voltunk beszelgetni Livivel egy-egy pohar feledes feherbor mellett.

Lizzy persze hatalmasakat asitott dvdzes kozben, de nyitva volt a szeme, es meg 8 ora sem volt, igy kihasznaltam, hogy emberi beszelgetest folytathatok egy felnottel az otthonomban..

Aztan Livi hazament, Lizzy pedig kidolt, mint egy zsak krumpli es ma reggel 9ig aludt.

Gyakrabban kell ilyen bulikat rendeznunk, imadom, mikor almos gyereket latok este 8kor.P1240880

Vegul egy par kep arrol, mikor pillanatra nem figyelek, es levetkozik, hogy felvegye a ruhamat….

P1240881P1240887P1240888P1240889

2 megjegyzés:

  1. Ilyen ügyesen beszél már angolul? Nem semmi a csaj! Biztos nem lesz gond az oviban sem (vagy mi is az). Olyan a fekete ruhában, mint egy operaénekesnő. :D

    VálaszTörlés
  2. A mi kis dédunokánk egyre szebb és okosabb lesz. Ez ebből a blogodból egyértelműen kiderült. Nagyon büszkék vagyunk rá és téged is megdíxsérünk, Gigikém, hogy kislányod társaságáról gondoskodsz. Ezáltal a szellemi fejlődéséről is, tehát az iskolába lépés kevesebb gonddal fog járni, ha eljön az ideje! Cupp.

    VálaszTörlés