.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. február 6., vasárnap

Tavaszi vasárnap

Mikor gyerekkorunkban a  tavaszi suliszünetben lementünk Balatonfenyvesre Timivel ,3 mondat mindig elhangzott köztünk szinte azonnal;

1. Apu! Lementünk a partra!

2. Megyünk a citybe?

3. Felderítőútra mentem, majd jövök.

Na, ma Micivel mi is felderítőútra mentünk.

Aki látta Google Earth-ön, hogy merre lakunk láthatta, hogy eléggé kint a város peremén, körbe szántóföld, és a cambridge-i reptér vesz körül..a szántóföldek mentén elindultunk Teversham felé….2-3 mérföldet írt a térkép, isteni idő volt, viharos szél, de hátulról , és kb 12 fok.

Jól elbeszélgettünk Micivel közben, visszafelé láttunk rókát, krókuszokat, hóvirágot, százszorszépet szedtünk, és mikor már lassult a csaj tempója elindultunk hazafelé.

Itthon ettünk salmon florentine-t, ami az egyik kedvenc halételem, lazacderék spenótágyon besamelmártással leöntve, megsütve.Nagyon szereti Mici is, mint minden féle halat.Én egy üveg Stella Artois-val öblítettem le a dolgot, Mic vizet kért vicces szívószállal.

Most kifáradva, tele pocival Tarzant néz.

Én elmosizok, és viszem aludni…lehet, hogy én is ledőlök Vele…elvégre pihis vasárnap van.

P1240811P1240814

P1240815

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése