.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. december 12., vasárnap

Sütis nap balesetecskével…

Holnap (is) vendégeink jönnek.

A kórházból ismerek egy gyerekdokit, Zoli a neve, és holnap átjön a feleségével és a 2 kb Lizzy-korú lányával.

Ennek ürügyén ma csokitortát sütöttünk, karácsonyi hangulatú változatban.P1230574P1230575

Sütöttünk kenyeret is kenyérsütő gépben.Kikapcsoltam a gépet, mikor kész lett, kivettem a fém tálat a sütőből, és letettem a pultra, hangosan felhívva a figyelmét Lizzynek (aki persze ott sertepertélt a konyhában), hog:

Nagyon forró, ne menj oda, nem nyúlj hozzá!!!!Erre hangos (és kicsit lenéző) JÓÓÓ! volt a válasz.Tudom, hogy értette, és a JÓÓÓ-t is úgy gondolta.Elfordultam rácsot keresni, amire kitehetem a kenyeret.

Mégis valahogy a következő pillanatban nagy sírás, és hüvelykujját szorongató Lizzy látványa fogadott mikor visszafordultam .Kiderült, hogy beljebb akarta tolni a pultra kitett tálat, hogy le ne essen…de a fém az forró…és megégette a kis ujját.

Azonal ugye nem látszik a kisebb égésnél, hogy mekkora a felület, így azonnal vittem a fürdőbe hidegvizet engedni rá.

Ott állt kb 20 percet hüppögve, ha langyosodott a víz.

Mivel alvás idő volt, gondoltam viszek a frigóból valami mélyhűtött cuccot, hogy azzal hátha el tud aludni..

Nem akart aludni..Sírt, hogy fáj.Szívem szakadt meg..aztán jött a mentő ötlet.Figyelem elterelés; bekapcsoltam neki Csipet Csapatot (új kedvenc) a telefonomon, hadd nézze.

Íme:

P1230577SírSzomorú arc(((

P1230583Szorongatja a sütőtök-pürét..P1230584Kicsit tudott aludni, de nem sokat..

Tegnap:

Jött Niki, Reni, Andi és 2 db fiú Ákos és Ricsi.

Andi hajkatasztrófa áldozatává esett (kihidrogénezték otthon a haját, hogy majd szőke lesz, de narancssárga lett..)és segítenem kellett szegényen..Szóval mi elvonultunk a fürdőbe, Niki és Reni a hálóba egy csavarhúzóval, a fiúk meg a nappaliban maradtak Lizzyvel.

3 tál süti elfogyott, morzsástól, ezt sikerként könyveltem elMosolygó arcHázi magos zsemlék is sikert arattak szalámival. Hálás közönségem voltMosolygó arc

Ákos kicsit fáradt volt, és egy mesedvd-re feladta, és elaludt a földönMosolygó arc

P1230559P1230561Ezt csináljátok Lizzy után!!!

P1230562Ákos, ha olvasol, bocsi, de nem bírtam nem közzétenni ezeket a képeket, remélem megértedMosolygó arc)))))

2 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket, melyek bepillantást engednek társadalmi életetekbe, Jól csináljátok, de hiszen nem is tudnátok teljesen elzárkózva élni.Kell a társaság, a változatosság és néha, ha kell, a segítség is. Pussz: dédiék,

    VálaszTörlés
  2. Bocs, hogy a tortás képpel kezdem, de mit vársz egy 8. hónapban járó örökké éhes kismamától??? Szóval: Az valami csodálatosan néz ki!!! (Almáspite receptet mikor kapok?)

    Lizzyt nagyon sajnálom. Ha picike is a sérülése, nagyon tud fájni egy égés tudjuk... Bár azt is, hogy mindent megtettél, hogy csillapítsd a fájdalmat és eltereld a figyelmet. Azért tőlünk is megy gyógypuszi, ilyenkor abból sosem elég.

    VálaszTörlés