.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. december 16., csütörtök

Az angolok

NEm megyek bele a részletekbe ismét..nem főznek jól, de a minap megláttam valamit egy főzős műsorban.Honey roast gammon..ami végülis egy darab sonka mézzel leöntve és megsütve..

(halkan jegyzem meg, hogy ez egy tradícionális angol karácsonyi kaja…sonka…karácsonykor…ezek se komplettek…na mindegy)

szóval megfőztem a sonkát..közben lelki szemeimmel a húsvéti dekorációt láttam magam előtt, és kerestem a tormát a hűtőben..aztán kivettem a vízből, beirdaltam a tetejét, megszurkáltam szegfűszeggel, és megkentem mézzel…aztán ment sütkérezni a sütőbe…

Ezt kaptam:

P1230613P1230615P1230617P1230619

Nagyon finom (igaz, hogy magyar Húsvarázs-os lében főtt a sonka 3 órát…) de el nem tudom képzelni, hogy ezt egyem Karácsonykor…

Kenyeret is sütöttem….nem voltam a toppon az adagokkal…P1230620na de sebaj, ennél nagyobb bakim ne legyen a konyhában.-.(pedig tuti lesz)

Na futok, kikapom a csajt a vízből, már ázik egy ideje, aztán elteszem holnapra.

Esik a hó amúgy…

miért nem örülök ennek?

1 megjegyzés:

  1. A sonkát én most egy az egyben benyomnám... Igaz, kevés olyan kaját tudnál mutatni, amire most mást írnék. :)De ezt tényleg jól néz ki. Micsoda illat lehet Nálatok...
    Kenyeret pedig a rendes sütőben süss máskor!!!!! Óriási lesz a különbség! Itt bedagasztod, keleszted, aztán zutty be a sütőbe...

    VálaszTörlés