.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. december 8., szerda

Elmaradás

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől, tudjátok, amikor dolgozós hetem van délelőtt Lizzyzek, főzök, takarítok, stb, aztán futok dolgozni, és este már a francnak nincs kedve leülni a gép elé.

Jól vagyunk, alig vagyunk kint, mert folyamatos mínusz van, és az saját bevallásom szerint nem tartozik a “friss levegő” kategóriába, ami annyira jó a gyereknek.Nem látom értelmét 15 percet öltözni, 5 percet lent lenni és 15 percet vetkőzni. A hó elolvadt, mostanában egy csodálatos jelenséget látunk itt Cambridge-ben esténként.

Angolul freezing fog a neve, vagyis fagyos köd.

A sötétben az utcai lámpák fényében csillognak a levegőben szálló icipici csillogó szemcsék, mintha csillámport szórnának odafentről.

Azonnal megfagy, a fák ágain kristályokat hagyva, bevonva minden felületet csillogó ezüst réteggel.

Csodaszép, leírhatatlan, és ahogy a neve is mutatja: rettenetesen hideg.

Na ez van már 3. napja esténként.

Nappal sem megy nulla fölé a hőmérő, pedig tűz a nap.

Egyszóval hideg van, na.

A télapó jól telt, elsőző este persze kitettük a csizmát az ablakba, és sütit, innivalót a Mikulásnak és a rénszarvasainak.

Másnap reggel azonnal rohantunk megnézni, mi a helyzet, és mikor Lizzy meglátta a morzsákat a tányéron az ablakban és az ajándékot a csizmában megtorpant az ajtóban..gondolkodott..majd megszólalt:

Anya, hogy tudott bejönni a Télapó, mikor zárva van az ablak?

Puff, nem hülye ez a gyerek.Valami okosat kitaláltam de már nem érdekelte, futott meglesni, mit kapott.

Képet nem csináltam, nem volt sem mikulás csomag(ugye itt nem létezik olyan), se pucc, kapott egy kis adag csokipénzt, és egy játék kukacot, amit damilon lehet húzni, és olyan, mintha mozogna.

Dávidesz Mamáéktól másnap érkezett csomag egy mikuláscsomaggal, amiben 2 mikulás (feltehetően enyém és Gyurié) atomjaira hullott, de egy épen maradt, a többi finomsággal egyetemben.

A milka csoki, a Kinder Mikulás, a szaloncukrok mind mind használható állapotban érkeztek, köszönjük.

Ezen kívül a világon semmi nem történik, hétvégén tartunk egy előKarácsonyi, utóMikulás illetve Házépítő bulit.

Ok, magyarázom.

A babaház, amit Lizzynek hoz a Jézuska Issssssssszonyat nagy, és minimum 2 emberes cucc összeszerelni, és így sem lesz 4 perc.

ÁMDE Lizzy nem lehet jelen miközben szereljük.

Szóval a terv:

Szomszéd barátok átjönnek szombaton.

Akiket ritkán lát Lizzy azokkal úgyis elvonul a nappaliba játszani (szerintem ez lesz Ákos, és Reni)

akiket un, azokat úgysem fogja hiányolni, ergo mehetnek a gyerekszobába csavarhúzózni..( ez lesz Niki és én).

Lesz süti, sör, kaja, minden.

Ha kész a ház akkor elrejtem, lefüggönyzöm, és 17én megkapja. Ekkor fogunk ünnepelni, mert Apa 20-án utazik haza.

21-én munkahelyi Karácsonyi ebéd, viszem Lizzyt is, mert mindenki hozza a  a mini verzióját is, jó lesz látni a szülési szabin levő barátnőket, kisbabákat.

Most pedig pár kép:

P1230461P1230499P1230501P1230505

Ja, és pár napja megcsináltam életem első igazi töltött csirkéjét.Gondoltam ha lúd (ok, csirke) legyen kövér…és tettem bele szarvasgombát.

Hát, mit mondjak…nem vagyok hanyattesve tőle..nincs is íze..mit vannak oda ennyire érte…

P1230471P1230472P1230474P1230478P1230480P1230482P1230483P1230490

Köszönet Buday Lászlónak és Török Tímeának..azaz a sorrend pont fordítva van.

Timi mindig isteni szakácskönyveket vesz nekem, amiket salátásra olvasok, és minden oldal összeragad, mert annyit használom.

Kíváncsi vagyok, mikor találják fel a laminált lapú szakácskönyvet, amit el lehet mosogatni, ha majszos leszMosolygó arc

(stipp-stopp szabadalom!)

2 megjegyzés:

  1. Lizzy imádnivaló a cumizós képen a nagy bociszemeivel. :)
    A házat jól bugyoláld be valamibe, nehogy megtalálja, mert akkor fel lesz adva a lecke. :)
    Istenien néz ki a csirkéd! Ki fogom próbálni, ha megvettük az új tűzhelyet - ez sajnos alkalmatlan minden ilyenre...
    Millcupp Nektek, épp ideje, hogy vége lesz a munkás hetednek, gyakrabban fogsz írni. UGYEEE?

    VálaszTörlés
  2. Gigikém! Már nagyon hiányoztak helyzetjeeelentéseid , a képek és a videók. Köszönjük. Csak így tovább, még sok pótolnivalód van!
    Mi jól vagyunk, csókolunk benneteket: dédiék

    VálaszTörlés