.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. december 28., kedd

A Nagy Semmi

Ennyi történt ma.
Se több, se kevesebb.
Komoly erőfeszítések nélkül sikerült végiglustulnom a napot..Főztem, de annyi volt, hogy megmostam a csirkét, és megfüszerezve beraktam szolizni a sütőbe.
Mosogattam is, de csak azért, hogy ne gyüljön sok, és holnap se kelljen megzavarnom a semmittevést.
Játszottam is Micivel, de ez belefér a semmittevésbe, elvégre a szőnyegen elnyúlva egy BArbie-val a kezemben nem erőltettem túl magam sem fizikailag, sem szellemileg.
Fizikai munka max az volt, hogy 3-4x ki kellett nyitnom a frigót, és töltenem magamnak még egy pohárka mogyorós Baileyst.Ilyen szörnyü stresszes napunk volt.
Este palacsintát sütöttünk, délelőtt még egy adag mézeskalácsot, de nem karácsonyi formákat, hanem tallérokat csináltunk, smarties-zal díszítve.
Most beülök a kádba, amíg Mici Micimackót néz, és elkezdem a Leslie könyvem 2. kötetét (amit az író NEM DEDIKÁLT, mert VALAKI nem vitte oda neki dedikálni.....grrrr)
Ja, holnap reggel jön a Tesco, hogy ne kelljen cipekednünk, és így Karácsony után hó hiányában senki nem szállítat házhoz, ezért lehet, hogy össz-vissz 2 font volt a házhozszállítási díj a szokásos 5 helyett..
Remélem Ti is pihentek Kedves Olvasók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése