.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. november 27., szombat

Nem Magyarország…

Az úgy volt, hogy ugye jött a házhozszállítás…kinyitottuk a zacsikat, és észrevettük, hogy egy két konzervnek a széle be van horpadva, és Lizzy kedvenc Hipp csokipudingjának a biztonsági kupakja púpos, azaz sérült a vákum ..felhívtam őket.A hölgy nagyon sürü elnézéseket kért (kb, mintha én lennék maga a Királynő), és biztosított, hogy nem fog többé előfordulni, és természetesen visszautalják azonnal a sérült termékek árát.

A termékeket NEM KELL VISSZAJUTTATNOM.

20 percre rá jött 2 email.(lásd alább)

Gyenge angolosoknak nagyvonalakban elmondom, mirol szólnak:

Köszi, hogy szóltam, hogy mi történt, nagyon sajnálják, visszafizették azonnal az összeget.

Másik:

Köszönik, hogy elmondtam a panaszomat(!!!), és fontos nekik a vásárlók visszajelzése.Sajnálják, hogy nem voltam megelégedve, s bocsánatkérés képpen fogadjak el egy 5 fontos kupont.

 

Na, EZ MIKOR FORDULNA ELŐ MAGYARORSZÁGON???

 

 

 

Dear Ms Torok

Thank you for notifying us of your complaint. We value our customers' feedback, which helps us to monitor and improve our services.

We are sorry to hear that you have been dissatisfied with the service you recently received from Tesco. As an apology we would like to offer you a ? 5.00 eCoupon, with our compliments, to spend on your next grocery order on Tesco.com. To use this eCoupon simply type in the code 07851155115A when you reach Checkout. This eCoupon can be used from 27 Nov 2010 to 27 Feb 2011

If you have any questions, you can also e-mail us at online@tesco.co.uk. Or you can contact our Customer Helpline on 0845 722 55 33 between 9am and 11pm Monday to Friday, 9am and 8pm Saturday and from 10am to 6pm on Sundays.

Best wishes,

-

Tesco.com

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Ms   Regina     Torok,
Thank you for contacting Online@Tesco.co.uk regarding your order: 13472298.
I would like to apologise again for any difficulty you may have encountered with your order.
I have now refunded £6.01 back into your account for the following items. This should appear within the next few days

2 megjegyzés:

  1. Khmm... Sajnos azt kell, hogy mondjam: SOHA. (Bár bizakodó vagyok...)
    Nálunk ez kb. úgy nézett volna ki, hogy kapásból azzal indítottak volna, hogy én nyúltam a csomagoláshoz szakszerűtlenül.
    A Tescoban mondjuk mindent kicseréltek eddig nekem is, vagy visszaadták a pénzemet. Sőt, hogy még egy jót írjak, egyszer úgy jártam az Auchan-ban, hogy a táskán, amit választottam nem volt vonalkód. Az egész áruházban nem volt még egy belőle... Fogta a pénztáros boldog Karácsonyt kívánt, és elhozhattam fizetés nélkül. :) És ez itt történt Mo-n. De sajnos azért nem ez a jellemző na...

    VálaszTörlés
  2. Nekem már az is felfoghatatlan, hogy házhoz szállíttatod a kaját. :D De hogy még reklamálni is mersz...! Itt neked kellett volna elnézést kérni, visszapostázni, stb.

    VálaszTörlés