.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. november 15., hétfő

Miért???

Mint minden 3 éves Lizzy is már egy ideje táncol az idegeimen ezzel a miért-korszakkal…

Ma érdemes lett volna levideózni a 15 perces setánkat a boltba..Így zajlott.

-Merre menjünk Lizzy a kisúton, vagy a parkon át?

-Miért?

-pf..csak..mert kérdeztem, merre menjünk.

-A parkba!

-Ok, de nem megyünk a parkba, csak ÁT RAJTA, mert csepeg az eső, és nincs otthon tej.

-Miért csepeg az eső?

-Mert esni fog hamarosan, sietnünk kell.

-Miért?

Mert esni fog.

-Nézd Anya, bogyóbokor! Piros!

-Igen..

-Miért nem sárga?

-Mert a bogyók pirosak.

-Miért ne simogassam meg a mérges kutyát?

-Mert mérges, és megharap.

-Miért kell tej?

ésatöbbi ésatöbbi..Bele-bele kapkodott új témákba, de mindent miért-tel kezdett…

Itthon bevettem egy fejfájáscsillapítót, de persze folytatta egész nap.

Nem érdekli a válasz.

Tud értelmesen beszélgetni…miért ..MIÉRT nem úgy beszélget???GRRRRRRRR

 

------------------------Más-----------------------------------

Ma levágtam a haját.

Ok, nem drasztikusan, csak a kunkort a végéből, mert az babahaj volt, vékonyka, és most úgysem kell télire, nyárra meg megnő neki.

P1230136P1230146P1230185P1230188megmosni nem hagyta, majd holnap hamarabb viszem fürdeni, mint szoktam, és nem lesz fáradt, könnyebben viseli majd a strapát…mert ugye hajatmosni még úgy ok…de öblíteni azt már NEM!!!

Úgy oldom meg, hogy kis törcsit az arcára szorít Ő saját magának, én öblítem de persze egy fél csepp sem megy a szemébe, de azért ugyanúgy ordít, mintha minimum mosószappant dörzsöltem volna a szemébe…aztán ha kész akkor zokogva közli, hogy: Mostmár kész.

Kifújjuk az orrát, és jöhet a vicces rész, a hajszárítás,amit imád.Teljesen bedől közben, látszik, hogy nagyon tetszik neki, hogy a haját kuszkurálom, tiszta AnyjaMosolygó arc

 

Talált valamint egy anyajegyet a bal lábán a az egyik lábujja belső részén, és nagyon tetszik neki.Még egy ürügy, miért nem akar zoknit húzni…(Tiszta Anyja…ugye Mama?)

NA jó éjt mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése