.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. szeptember 7., szerda

Nem is én lennék (2.rész)

Talán emlékeztek még a nem is olyan régen történt mentős mézes estémre, mikor éjjelig ültem kanüllel a kezemben a balesetin várva, hogy kapjak levegőt..

Na azóta nem eszem egy csepp mézet sem, és nagyon odafigyelek, mindig van nálam erős antihisztamin.

Ma ettem egy pár brazil diót. A brazil diót imádom, és eddig is ettem. Nem volt semmi bajom tőle az ég világon.

Eddig.

Ma este ugyanis 8körül allergiás reakcióm volt valamire…visszagondoltam, mit ettem délután…semmi nem lehetett a tettes, csak a dió.

Tünetek egy az egyben, mint a mézre:

Fulladás

Kiütések a nyakon, mellkason, könyökhajlatban

Viszkető bőr

Köhögés

 

Na remek, azonnal dobtam a számba a kórházban felírt erős antihisztamint, ami 45 perc után kezdett hatni.Felöltözve vártam, hogy mennem kell-e a balesetire, vagy sem. Most 2 és fél óra után mondom azt, hogy jól vagyok, a duzzadt nyelvem már nem duzzadt, nem viszket a fejbőröm, és ami a legjobb: kapok levegőt.

Holnap megyek a körzetihez hogy utaljon be egy alapos allergiavizsgálatra, mert ez új dolog, eddig nem voltam allergiás a brazil dióra. A sima diótól ugyan mindig viszketett a szám, de ilyen reakció soha nem volt.

 

Bővül a lista:

MÉZ

DIÓFÉLÉK

…..mi még?????

--------------------------------------------------------------------------

Amúgy a mai napunk nagyon jó volt, a napsütéstől felajzva nyakunkba szedtük a várost, és elmentünk Micivel egyenruhához cipőt nézni,mert sötét zárt cipő kell.

IMG_0437IMG_0442IMG_0445IMG_0446IMG_0449IMG_0452

Íme most pedig jöjjön a világ legrondább ámde legkényelmesebb iskolai lábbelije…

IMG_0459IMG_0461Mesélek hozzá, hogy vettük pont ezt a rusnyaságot.

Van ugye a Clarks nevű cipőbolt. Iszonyat drága, de a város legjobb cipőit lehet itt kapni.  Mivel Mici egész nap ebben lesz, és ezért fontos, hogy kényelmes legyen, valamint jó minőségű ezért jöttünk ide.

Belépünk, eladó fiú jön, hogy segít. Mondom, mit akarok, megkéri Lizut, hogy vegye le a cipőjét, és lépjen rá egy gépre. A gép mint egy álló szolárium úgy néz ki, és egy képernyő van fejmagasságban. Itt mutatja, mit érzékel a lábról, ami rajta áll. Mici lába 12 és feles H szélességű. Azt is megmérte, hogy melyik részén jár a talpának, ettől függően hozott elő nekünk 3 lány és (kérésemre) 3 fiú cipőt.

A lány cipők Micinek nem jöttek be, de nekem sem…nem látom praktikusnak őket iskolában rohangálásra. A fiú cipők közül ez volt a legkevésbé ronda, és a legkönnyebben felvehető. Felvette Mici, az eladófiúka összetapperolta a lábát elől, hátul, hogy fog, hova ér a lábujja, ha pipiskedik, stb…Végül megvettük.

Ronda. Tudom. De bőr, van rá egy csomó garancia és tudom, hogy kényelmes.Itthon játszottunk picit, aztán átvittem Évinek picit, hogy leléphessek Nikiékkel kocsival vásárolni.Hazajöttem, visszahoztam, vacsi, fürdés (kis halálfélelem és fulladozás az én részemről) majd ágy.

Míg én Mamával skype-oltam az ágyban,Mici elaludt mellettem…bár úgy látom a fény azért zavarhatta…Mosolygó arc

IMG_0469

3 megjegyzés:

  1. Orulok,hogy jobban lettel,remelem tobbszor nem kell atelned az allergias rohamot.Mici tunemeny, :) nekunk sem szep a ciponk,de kenyelmes es az a lenyeg.Sziszlardome szinte pont ilyen.:) Udv :Netty

    VálaszTörlés
  2. Gigikém! Aggodalommal olvastuk, hogy milyen nehéz napokat éltél át. Örülünk, hogy túl vagy már rajta. Még egyszer névnapi jókívánságaikat küldjük és sokszor csókolunk Téged és az aranyos "kis" lányodat. Dédiék.

    VálaszTörlés
  3. Ezek az allergiás reakciók iszonyú ijesztőek...remélem másra nem leszel már allergiás
    A cipő nem is ronda!!! És a kényelem a fontos :)
    Mit adnék valami jó kis buszrendszerért itt :(((

    VálaszTörlés