.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. szeptember 13., kedd

Második nap

Jajj, hol kezdjem? Elvonult a Katia hurrikán, nem fúj a szél. Tűz a nap, és csodaszép kora őszi idő van. Ebben a csodaszép időben indultunk el iskolás nagylányommal iskolába. Szinte repült a suliba, bent pedig megmutogatott nekem mindent, amikkel tegnap játszott, a képeket a falon, a könyveket, és mindent. Mikor mindent láttam leült Mrs Sapsford-dal (másik csoport tanárnénije) pónizni, és onnan köszönt el tőlem.

Sírás nuku. Görbülő száj nuku.

Miss Armitage szerint a lányom egy édes gyerek, aki állandóan szeretget mindenkit, és őt is ölelni, szeretni kell, mert akkor boldog. Dícséretnek egy ölelés Lizzynek mindennél többet jelent.

Hát…igen. eddig is ilyen volt, miért változna meg iskolában?ÚÚÚGy szeretem a kis okos fejét…

IMG_0545IMG_0549IMG_0550IMG_0552IMG_0553Az utolsó kép : ott a baldachin alatt játszik a pónikkal Mrs Sapsford-dal, onnan köszönt oda nekem, és ki se dugta a fejét…ez a kép az ajtóból készült…nem akartam elhinni, hogy rám se bagózik…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése