.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. szeptember 3., szombat

Fiú vagy lány?

Ma Évi vigyázott Micire, amíg dolgoztam.
Amikor átvittem hozzá reggel szerelő szerkóban volt a gyermekem (amit Ő választott ki) és hozzá szerszámos táskában vitte a játékait.

Még javában úton voltam melóba menet (összesen 15 perc az út),mikor kaptam Évitől a képet a lányomról, amint Dana tanítja, hogy kell rúzsozni.... hmm...legközelebb muszáj lesz megtanítanunk Danát hernyót fogni, mert úgy egál:)




2 megjegyzés:

  1. Gigikénk! A BLOGODRA IS FELÍROM NÉVNAPI JÓKÍVÁNSÁGAINKAT, hátha az emailt nem nyitod meg. Sok örömet és boldogságot kívánunk, jó szerencsét. Sokszor csókolunk: dédiék.

    VálaszTörlés
  2. Előttem a kép,ahogy Dana hernyót fog!

    VálaszTörlés