.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. február 14., kedd

Nem egy uncsi nap...


Azt hittem, hogy milyen jó pihis unatkozós játszós napunk lesz...
Na, egy darabig volt is...aztán mikor észrevettem, hogy Lizzy 3 percen belül ötvenedszerre vakarja meg a frissen (tegnap előtt) mosott haját gondoltam egyet,és a telefonom erős lámpájával rávilágítottam a buksijára...
Na,elég felkészületlenül ért amit láttam..
Persze fejtetű. EGy darabot láttam mozgó állapotban, nem kerestem serkéket, nem vizslattam tovább, ennyi info elég volt.
Elmondtam Micinek, hogy icipici bogarak laknak a haján és most megyünk venni sampont, amitől eltűnnek,és nem jönnek vissza.
Lizu ezt nagyon érdekesnek találta, elnevezte a sampont döglesztő samponnak és a boltba menet elkérte a telefonomat, hogy elmesélhesse Apának, hogy mik laknak a fején.
Apa nem találta ilyen poénosnak,mint ahogy én sem, de nem akartam frászt hozni a gyerekre, így elröhögtük a dolgot.
A boltban a nő kérdezte, olajat vagy sampont óhajtok?
Mondom: MINDENT amire az van írva, hogy erre van.

Vettünk olajat, megelőző sampont és megelőző spray-t is. Az olaj dobozában kis tájékoztató füzet van rajzokkal a gyerekeknek, hogy el tudják képzelni, mi is ez az egész.
VAn ugye kis fémsűrű fogú fésű is a dobozban, ami a kezeléskor kell, utána meg ha pár nap múlva meg akaromtudni, nem jöttek-e vissza a dögök, akkor csak végig húzom a haján és meglátom.

Beolajoztam a haját,belemasszíroztam, és rajta hagytam 15 percig. Aztán a fém fésűvel tincsenként átmentem a haján, minden fésülés után vízzel lemostam a fésűt,és megtöröltem.
Ezután teafa olajos samponnal lemostam az olajat a hajáról, jól leöblítettem és kész is.
Szerencsére szerintem azonnal észrevettem őket,mert nem sebes a fejbőre, csak 2 icipici pettyet látok rajta, de az nem vészes.
Imádom, hogy selymes és nem durva dús a haja, és hogy ilyen rövid. És hogy barna. Ez mind mind segített abban, hogy 30 perc alatt készen legyünk az egész macerával. Szőkéken kiszúrni a tetveket nem tudom, hogyan lehet.. Talán csak fésűvel..

Persze itt nem volt vége a napnak, mert miután a csaj kész lett lehúztam az ágyneműmket,a sapkűinkat és sálainkat valamint az aznap hordott felsőinket bevágtam a mosógépbe és kiporszívóztam az ágyat és a környékét.
Én is hajatmostam a megelőző samponnal,nekemugyan nem viszket a fejem,azaz eddig nem viszketett, de mostmár pszichésen asszem csiklandozást érzek néha:)

Az én hajamba beletorik a fémfésű.Komolyan,próbáltam,20 perc volt,mire 2 tincset végig pásztáztam vele...nem találtam semmit, hagytam a francba:)

Szóval ez volt a napunk.

Hajrá iskola..:(

2 megjegyzés:

  1. Mivel a tetű nem ritka dolog gyerekek körében... közösségben... Azért szólnod kéne a suliban, hogy Kizzyd hajában éldegéltek bogarak :) Nehogy vissza kapja.

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj Kisbogár,vannak már jó szerek ilyen dögök ellen és ha elég kitartó és alapos vagy minden rendben lesz.Eddig is mindent jól csináltál.Juli jól mondja,nem árt,ha a suliban is tudnak róla-ha eddig nem szólt volna senki.
    Cuppolom a kis drágámat.

    VálaszTörlés